Daily Archives: 17 juny 2009

SORTIDA A LA GRANJA

Avui, 16 de Juny, hem anat a visitar una granja de vedells i vaques. El seu propietari, en Josep Porté ens ha explicat com elaboren l’aliment pels vedells a partir de blat de moro i cereals. També ens ha ensenyat el bestiar que tenia a la granja en aquesta temporada i ens ha dit que n’hi ha d’altres que pasturen a la muntanya.
Les vaques i els vedells que hi ha a la granja són de diverses races, la més nombrosa és la raça llimusina, procedent d’Itàlia, però també hi ha vedells de raça bruna i frisona.
Ens han agradat sobre tot el vedellets petits, n’hi havia un de dos dies.

En Josep i el pare d’en Jarek ens han convidat a un tast de vedella, unes brotxetes fetes a la graella boníssimes. No n’hem deixat cap i de postres, la mare d’en Jarek ens havia fet un pa de pessic superbó.

Després hem anat al parc del Segre a jugar una estona. Hem menjat un geladet i cap al col·le. Aquesta serà l’ultima sortida d’aquest curs i pels de sisè l’última a l’escola ja que l’any que ve aniran a l’institut i em sembla que els trobarem a faltar molt.

FOTOS DE LA GRANJA I EL PARC DEL SEGREdsc00149