La felicitat

No sé si aquesta és la setmana de la felicitat, però tant se val, ja que ho pot ser cada setmana.

SETMANA DE L'AMISTAT

 He après que ningú és perfecte

fins que no t’enamores.

He après que… la vida és dura

Però jo ho sóc més!!

He après que les oportunitats no es perden mai

Les que tu deixes marxar les aprofita un altre.

He après que…

quan sembres rancor i amargura

la felicitat se’n va a un altre lloc.

He après… que necessitaria fer servir sempre paraules bones…

Perquè demà potser s’han d’empassar.

He après… que un somriure és una manera econòmica de millorar el teu aspecte.

He après… que no puc triar com em sento però sempre puc fer alguna cosa.

amor-corazon-745309.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *