Author Archives: Gènia

fer un quadre conceptual, molt fàcil

Una eina genial!!
recordo que hi havia dos mestres que van presentar-nos una activitat amb la pissarra: havien fet un quadre conceptual.
Jo no havia descobert encara aquesta eina meravellosa!!  el BUBBL.us
us poso un exemple:
He posat totes les etiquetes -com fent una pluja d’idees-. Quan les he tingut totes les he anat relacionant i subordinant.
Es poden posar les paraules que fan de connector.
Els colors van canviant amb el nivell que es troba l’etiqueta. (Ho fa automàticament, però es pot canviar).

ecasella_mapaconceptual2

més presentacions xules

Ara ja n’he après més, però us vull ensenyar un programet que fa unes presentacions que m’agraden molt i  amb el que fa dies que em barallo.

Aquest Prezi  amb les imatges dels blocs (tot i que me’n falten) el vaig començar fa dies. El vaig aparcar i l’he anat retocant fins que ha quedat prou bé.

a veure què us sembla, té tantes i tantes possiblitats……..

per penjar PDF….. l’scribd

Aquest és una de les coses que també haviem de fer avui. Veure aquest recurs: SCRIBD.
HI podeu accedir amb el mateix correu electrònic i el mateix pasword que us he apuntat a la pissarra.

els PDF que hi poseu podeu triar si els voleu penjar al bloc. com un llibre (-book- tal com he fet ara), o com pàgines soles, o una pàgina sota l’altra.

ja podeu començar a fer proves!!

Personatgessingulars

mestres i professors compromesos

He llegit que fa 10 anys que estan organitzats, que es troben, que organitzen, que proposen…

Quina meravella!!!  Són els del ……………… CAES.

Xafardejant, xafardejant per la web, obrint documents, llegint, mirant, he reconegut els  passadíssos de la vostra escola, i els paraigües de colors que no sabia quan els havieu fet.  Ara els miraré amb uns altres ulls!

caes

Per a “retallar” un trosset de la web de CAES, he fet servir unes eines que treballarem a la 2a sessió. Si voleu xafardejar què farem ja podeu anar a la pàgina SESSIONS.

COM HO FEM PER ESCRIURE UN ARTICLE?

Hola   a tothom, abans de res, felicitar-vos per la rapidesa amb què feu els “deures”. Si sempre ho feu així acabarem l’assessorament amb 3 sessions!!!! (és broma poma això ho dèien els meus fills-).

Jo també us vull comentar que m’hi vaig sentir molt bé amb vosaltres i que vau ser bons alumnes  (només bons,eh??  perquè,.. això de menjar pipes a l’aula…….)

Bé , bromes a part,  com que he vist que aneu molt llançats, i per si algú s’hi perd amb comentaris i articles, us en faig cinc cèntims i us enllaço a la teoria (als apunts ) que ja us he penjat a la pàgina (“pestanya” ) EL MÓN DELS BLOCS . Allà podreu  llegir  la continuació de l’article que ja vam veure a la 1a sessió.

Un COMENTARI: és això : un comentari a un article que ja s’ha escrit.

L’ARTICLE és el text (amb foto o sense, amb enllaços,…..), el document,..

Apa seguiu remenant i trebadministracio1allant que us veig amb molta empenta. Podeu entrar a “dins” del bloc per  EDITA UN ARTICLE i a Administració.

Gènia