Sant Jordi

Sant Jordi (Cicle Mitjà)

Aquí teniu algunes fotografies relacionades amb la llegenda de Sant Jordi. Recordeu que us poden ajudar a inpirar-vos per escriure un rodolí (alumnes de 3r) o un poema (alumnes de 4t). El dia de Sant Jordi llegireu els vostres treballs a l’aula. Bona sort i endavant!

Flikr Sant Jordi

English Reading Corner

St George’s Day

The story was popular in the Middle East and it was picked up by the Crusaders when they went out to that part of the world. Ever since St. George has been associated with Knights and chivalry. He is patron saint of England where his popularity has revived recently.  In England, St. George’s day is April 23rd.

Read and enjoy the legend

Once upon a time there was a small village with a big castle.

The village was quiet. It was in the mountains.

The castle was big.

In the castle lived the king and a princess. The princess was pretty.

A dragon arrived at the village. The dragon had big eyes,  a big nose and  a big mouth.

The dragon was very strong and bad. It had a long tail and big ears.

The dragon was dangerous and he was hungry.

He wanted to eat the princess.The princess was scared.

Saint George arrived at the village.
He was brave and he was a knight. He came to kill the dragon.

Saint George fought the dragon. He killed the dragon.

From the dragon’s blood grow a red rose.

Saint George gave the red rose to the princess.

They got married.

La llegenda de Sant Jordi – Conte Interactiu

L’aplicació és un conte interactiu dirigit a nens d’entre 2 i 7 anys, compta amb il·lustracions meravelloses d’Ana Guillén i està disponible en tres idiomes, català, castellà i anglès. A més d’una lectura fàcil dissenyada i pensada per als nens més petits, també ofereix una àmplia gamma d’interactivitat

Disponible per iPad al següent enllaç: iTunes

Aquí teniu activitats relacionades amb castells i cavallers.

Cliqueu a la imatge!

Vols llegir la llegenda de Sant Jordi i fer unes activitats clic molt divertides? Clica l’enllaç.

La llegenda de Sant Jordi!

Clica i podràs veure la llegenda del valent cavaller Sant Jordi.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=72oaUA_KEAo[/youtube]

Symbaloo

Pitja la imatge i trobaràs més recursos per treballar la festa de la rosa i el drac:

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>