Cicle Superior

APPS DE LECTURA RECOMANADES

Doctor W

En aquesta aventura has de ajudar el Doctor a trobar el sentit extraviat, misteriosament desaparegut i que amb la teva aportació a cada pàgina d’aquesta increïble aventura, aprendràs més sobre els sentits del cos humà, i gaudiràs d’aquesta fascinant recerca dels sentits.

Disponible per iPad al següent enllaç: iTunes

Marvel còmics

Una nova i revolucionària forma d’experimentar l’Univers Marvel que ofereix el món superherois més populars! Es poden descobrir centenars de llibres i d’historietes que ofereixen els seus personatges favorits – incloent a Iron Man, Thor, Capità Amèrica, Spiderman, Wolverine i més.

Disponible per iPad al següent enllaç: iTunes

Viu el teatre amb l’escola al Poliorama

Des de l’àrea d’educació física es proposa als nens i nenes de cicle superior formar part del projecte Viu el teatre amb l’escola al Poliorama. Ho faran prenent com a punt de partida la obra de teatre que ens oferirà l’Associació Cultural Viu el Teatre de la Llegenda de Sant Jordi i un cop vista l’obra, crear la seva pròpia obra prenent com a referència el guió facilitat a la guia didàctica. Aquest treball serà l’eix transversal entre diferents àrees de la primària, aquestes són: educació física, educació musical, llengua i medi.

Clickeu la imatge per a accedir al PDF amb la guia didàctica complerta i també amb els diàlegs de l’obra.

English Reading Corner

The Dinosaur

Albertosaurus

1. Do the puzzle and write on your notebook what you can see in the picture.

2. Then click on START, read and listen to the story and say what happened to Sonia.

3. Write about your favourite computer game

Hello boys and girls!

Do you like reading books???  if you love reading books … now is your moment to be a writer and create your short story in English!

Click on the following link and start to imagine your story.

short stories

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>