Us heu adonat que quan estudieu anglès mai heu de pensar si una paraula és femenina o masculina? En alemany, en canvi, el gènere d’un mot és realment important! en el següent video, ho podeu constatar:
Monthly Archives: octubre 2011
HALLO, WIE HEISST DU?
Ara que els alumnes de 3r ja sabeu com presentar-vos en alemany, podreu entendre el següent video: