Els alumnes de cicle inical hem estat parlant de la diversitat de persones que viuen en el món. Ens hem adonat que malgrat que vestim diferent, que vivim en llocs molt diferents i que tenim costums diferents tots som iguals i ens hem de respectar. Hem recollit imatges i llibres que parlaven d’aquest tema i llavors hem elaborat un mural. Mireu que bé que ens ha quedat.
Les persones del món
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.