Les persones del món

Els alumnes de cicle inical hem estat parlant de la diversitat de persones que viuen en el món. Ens hem adonat que malgrat que vestim diferent, que vivim en llocs molt diferents i que tenim costums diferents tots som iguals i ens hem de respectar. Hem recollit imatges i llibres que parlaven d’aquest tema i llavors hem elaborat un mural. Mireu que bé que ens ha quedat.img_0094

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *