ACTIVITATS

Aquí us mostrem les activitats d’ensenyament-aprenentatge.

En l’apartat de FOTOS podeu veure algunes de les activitats i les fitxes realitzades per els grups-taula de treball.

0.-ESCOLLIM TEMA – Hem fet una pluja d’ idees per escollir el nom de la classe. Després fem una votació votació per escollir el tema. La votació ho hem fet a través de la PDI.  Aquest any hem escollit els MAMÍFERS.         P1200193

1.- NOM DELS GRUPS – En grups de Treball cooperatiu escollim el nom del grup de cada taula-grups de 4. Ho fem amb la técnica del 1-2-4. També fem un dibuix que simbolitzi el nostre grup. Aquest curs hem escollit: Conills, Gats, Bufals, Tigres, Dofins i Cavalls.

P1200461

2- QUÈ SABEM DELS ANIMALS – En grups de Treball cooperatiu fem un llistat del que sabem dels animals, ho fem amb la técnica del foli giratori. En l’apartat de fotos hi  ha un àlbum de les fitxes de Treball Cooperatiu.

Saber TIGRES3.- QUÈ VOLEM SABER DEL NOSTRE ANIMAL? – En grups de Treball cooperatiu fem un llistat del que volem saber del nostre animal (nom del grup), ho fem amb la técnica del foli giratori. En l’apartat de fotos hi  ha un àlbum de les fitxes de Treball Cooperatiu.

4.- BUSQUEM INFORMACIÓ. Busquem per internet informació dels diferents animals del grups taula. També tenim llibres que els infants han portat de casa. Fem un recull de la informació. En l’apartat de fotos hi  ha un àlbum de les fitxes de Treball Cooperatiu.

5.- FEM UN MAPA CONCEPTURAL CONJUNT AMB LES CARACTERÍSTIQUES GENERALS DEL NOSTRE ANIMAL. Amb el  Recurs POPPLET.  elaborem un mapa conceptual amb els animals mamífers dels noms dels grups (taules) i les seves característiques generals.

6.- MAPA CONCEPTUAL. Cada grup fa un mapa conceptual amb la informació que té que hem tret dels llibres i d’internet. Després el mateix mapa el passarem al popplet.

Captura de pantalla 2014-01-18 a las 12.36.37

7.- SYMBALOO ANIMALS. Expliquem als infants en una sessió d’informàtica (mig grup) que és el symbaloo. Fem una reserca de symbaloo animals, visualitzem alguns recursos i els afegim al symbaloo d’animals que ha elaborat la mestra per aquest projecte.

8.- FEM UNA ACTIVITAT SOBRE ANIMALS AMB LA PDI– Open Sankoré. Teniu l’activitat en la pàgina de recursos.Captura de pantalla 2013-12-22 a la(s) 21.43.24

9.- EXPOSICIÓ INFORMACIÓ. Cada grup taula fa una exposició de la informació que té del seu animal a través del popplet.

ACTIVITATS DE REFORÇ I COMPLEMENTACIÓ. Mostrem als infants aquest bloc, els hi expliquem les pàgines i els mostrem els recursos que hi poden trobar per reforçar, o ampliar els coneixements que estem adquirint en el projecte.