PLA INTEGRAT DE LLENGÜES ESTRANGERES ( PILE 2013-15)

A partir d´aquest pla PILE la nostra escola pretén incrementar el contacte dels alumnes amb la llengua anglesa, ampliar-ne l´àmbit d´ús per tal de millorar la seva competència lingüística i comunicativa.
El projecte de centre s’anomena “Learning about the world around us” i es portarà a terme durant els cursos 2013-14 i 2014-15.
Què comporta aquest projecte:
– Una subvenció per les activitats extraescolar en llengua anglesa
(Kids and us)
– Els alumnes de Cicle Superior faran una hora setmanal de Coneixement del Medi en llengua anglesa.
– Una estada de 3 dies d’immersió lingüística en llengua anglesa pels alumnes de 5è i 6è.
– Participació del mestre de llengua anglesa en el Seminari de centres que porten a terme projecte PILE.
– Dotació d´un auxiliar de conversa durant el curs 14-15

Aquest article ha estat publicat en Pile 2013-2015. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.