DEURES ESTIU SUMMER 2017

DEURES D´ESTIU SUMMER 2017

SERÀ OBLIGATORI ENTREGAR ELS DEURES EL DIA DE LA RECUPERACIÓ PER PODER FER L´EXAMEN!

EXAMEN RECUPERACIÓ: DIMARTS, 5 DE SETEMBRE 2017 A LES 11.30 hores.

Per a qui no haja de fer la recuperació és molt recomanable fer els deures, una vegada presentats el primer dia de classe sumaran 1 punt a la preavaluació del curs 2017-2018.

1r ESO GRUPS A/ B/C/D

Fer el dossier que et pots descarregar en el següent link: https://drive.google.com/open?id=0BwrvGrpM8kjOem5aTVNlZGM5ZEk

2n ESO GRUPS A/B

Fer tot el workbook, de l´unitat Welcome fins l´únitat 9. S’han de fer també les activitats de redacció en la llibreta.

2n ESO GRUP C

2n ESO GRUP D

S´ha de fer un llistat del vocabulari que s´ha d’estudiar del tema 1 fins al tema 7. En aquest llistat s´ha de posar la traducció de la paraula (en català o en castellà). També s´ha de fer una graella amb els verbs irregulars estudiats (traducció/infinitiu/passat simple).

3R ESO GRUP A/B

Fer les següent pàgines del Workbook Fast Track 3: 16,28,40,52,64,76, 18, 30, 40,54,66,78

3r GRUP ESO C

Fer del student´s book les següent pàgines i presentar-les :

Reading Section pages 17, 29, 41, 57
Writing Section pages 16, 28, 40, 56

4T GRUP ESO A/B

S´ha d´acabar les activitats del workbook fast Track 4 de l´únitat 1 fins la 7

Els alumnes que hagen aprovat, es recomana per repassar per al curs vinent fer qualsevol quadernet d´estiu d´anglès, llegir qualsevol llibre en anglès, mirar pel.lícules  etc.

4t GRUP ESO C

Fer el dossier que repartirà la tutoria el dia de l´entrega de notes. Als alumnes que han aprovat, es recomana acabar les activitats del student´s book way to english.

1r BATXILLERAT

Per reforçar o preparar el examen de recuperació es recomana revisar el moodle o comprar el següent llibre:

New English Grammar for batchilerato ( ed, Burlignton. Isbn 9789963472079)