SAINT PATRICK’S DAY

EL DIMECRES D’AQUESTA SETMANA L’ESCOLA ES VA VESTIR DE VERD, ESTÀVEM DE CELEBRACIÓ! EL DIA 17 DE MARÇ ES CELEBRA A IRLANDA LA DIADA DE SAINT PATRICK’S DAY, A L’ESCOLA APROFITEM PER FER TOT EL DIA ACTIVITATS VINCULADES AMB LA LLENGUA ANGLESA I IMMERSAR-NOS UNA MICA MÉS EN AQUESTA CULTURA.

AIXÍ DONCS, DURANT EL MATÍ VAM APROFITAR PER FER LES RUTINES AMB ANGLÈS; DESPRÉS VAM PREPARAR LES CORONES AMB SÍMBOLS RELACIONATS AMB AQUESTA FESTA, D’AQUESTA MANERA VAM PODER BALLAR BEN GUARNITS LA CANÇÓ QUE HAVÍEM ESTAT PREPARANT ELS DIES ABANS; VAM VEURE A LA PDI UN CONTE QUE ENS EXPLICAVA LA HISTÒRIA D’AQUEST DIA. DURANT LA TARDA VAM VISUALITZAR LES DIFERENTS ACTIVITATS QUE HAVIEN ESTAT FENT TOTES LES CLASSES DE L’ESCOLA I EL QUE MÉS ENS VA AGRADAR VA SER BUSCAR LES MONEDES DE XOCOLATA QUE ESTAVEN AMAGADES A LA CLASSE!

ELS/LES TRITONS HEM GAUDIT MOLT DE L’ENGLISH DAY!!!

US DEIXEM AMB EL VÍDEO DEL NOSTRE BALL, ESPEREM QUE US AGRADI!!!