TANCAT PER VACANCES

L’EQUIP D’INFANTIL US DESITJA UN MOLT BON ESTIU FAMÍLIES!

ANIVERSARI JANA

LA JANA FA ELS ANYS DURANT L’ESTIU, PERÒ NO VOLIA ACABAR EL CURS SENSE CELEBRAR-HO AMB ELS/LES TRITONS!

APROFITANT QUE ÉS EL SEU SANT, A LA CLASSE, AVUI, HA SIGUT EL SEU DIA!HA ESTAT MOLT CONTENTA DE PODER-HO CELEBRAR AMB ELS SEUS COMPANYS/ES DE LA CLASSE I ENS HA PORTAT UNS DONUTS BONÍSSIMS PER ESMORZAR. LI HEM PREPARAT UN DIPLOMA PERSONALITZAT AMB TOTES LES PARAULES BONIQUES QUE LI VOLÍEM DIR I TAMBÉ HEM FET UNA CORONA.

MOLTES FELICITATS ANTICIPADES JANA! ELS/LES TRITONS T’ESTIMEM MOLT!!

ANIVERSARI QUIM

EN QUIM FA ELS ANYS DURANT L’ESTIU, PERÒ NO VOLIA ACABAR EL CURS SENSE CELEBRAR-HO AMB ELS/LES TRITONS!

AVUI HA SIGUT EL SEU DIA! HA ESTAT MOLT CONTENT DE PODER-HO CELEBRAR AMB ELS SEUS COMPANYS/ES DE LA CLASSE I ENS HA PORTAT UN PASTÍS BONÍSSIM PER ESMORZAR. LI HEM PREPARAT UN DIPLOMA PERSONALITZAT AMB TOTES LES PARAULES BONIQUES QUE LI VOLÍEM DIR I TAMBÉ HEM FET UNA CORONA.

MOLTES FELICITATS ANTICIPADES QUIM! ELS/LES TRITONS T’ESTIMEM MOLT!!

ANIVERSARI MICAEL

EL PASSAT DIUMENGE EL MICAEL VA FER 6 ANYS!

AVUI, HA ESTAT MOLT CONTENT DE PODER-HO CELEBRAR AMB ELS SEUS COMPANYS/ES DE CLASSE, HA PORTAT UN PASTÍS PER ESMORZAR I COM QUE NO HEM POGUT BUFAR LES ESPELMES, HEM FET FOCS D’ARTIFICI, HEM CANTAT LA CANÇÓ D’ANIVERSARI FELIÇ, HEM PREPARAT LA CORONA I HEM ESCRIT UN DIPLOMA PERSONALITZAT AMB TOTES LES PARAULES BONIQUES QUE LI VOLÍEM DIR.

MOLTES FELICITATS MICAEL! ELS/LES TRITONS T’ESTIMEM MOLT!!

MUSICOGRAMA

ELS TRITONS HEM FET L’ AUDICIÓ DE «LA PRIMAVERA» DE VIVALDI A TRAVÉS D’UN MÚSICOGRAMA, ÉS A DIR, SEGUIR LA MÚSICA A PARTIR D’UNS TRAÇOS I DIBUIXOS QUE ENS AJUDEN A ESCOLTAR I SEGUIR AMB ATENCIÓ D’UNA MANERA ACTIVA I DIDÀCTICA EL RITME O EL COMPÀS DE LA MÚSICA QUE SENTIM.

LA PRIMERA SESSIÓ VAM SEGUIR EL RITME DE «LA PRIMAVERA» DE VIVALDI AMB EL COS. SOBRETOT ENS FIXÀVEM EN EL TIMBRE: QUAN SONAVA FLUIX ENS AJUPÍEM I CAMINÀVEM SUAU I QUAN LA MÚSICA SONAVA FORTA, ALÇÀVEM TOT EL COS I TAMBÉ FÈIEM PASSOS EXAGERADAMENT FORTS, PICANT AMB CONTUNDÈNCIA.
EN ACABAR, EN UN PAPER D’EMBALAR, CADASCÚ VA FER EL SEU MÚSICOGRAMA INDIVIDUAL MENTRE TORNAVA A SONAR LA MÚSICA.

EN UNA SEGONA SESSIÓ VAM VISUALITZAR I SEGUIR UN MÚSICOGRAMA QUE ADJUNTEM L’ENLLAÇ MÉS AVALL, PER QUI HO VULGUI VEURE.

US DEIXEM DOS ÀLBUMS DE FOTOS/VÍDEOS, UN AMB LA PRIMERA SESSIÓ I L’ALTRE AMB LA SEGONA.

ESPEREM QUE US AGRADI!!!

SESSIÓ 1

sessió 1

SESSIÓ 2

Músicograma «La primavera« de Vivaldi

JOC SIMBÒLIC

AQUEST DARRER TRIMESTRE, DESPRÉS DE FINALITZAR L’ACTIVITAT DEL CONTE VIATGER, HEM APROFITAT L’ESTONA QUE DESTINÀVEM A FER-LO PER REALITZAR JOC SIMBÒLIC A L’AULA. A LA CLASSE TENIM DIFERENTS RACONS, EN GENERAL, RELACIONATS AMB ELS OFICIS, JA QUE ÉS UN DELS TEMES QUE HEM TREBALLAT AQUEST TERCER TRIMESTRE A P5. DISPOSEM DELS SEGÜENTS RACONS: EL DE METGES/METGESSES, EL DE MESTRES, EL D’ANIMALS, EL DEL MERCAT I DELS MECÀNICS/MECÀNIQUES.

AQUESTES ESTONES SÓN MOLT PROFITOSES PER TREBALLAR L’EXPRESSIÓ ORAL JUNTAMENT AMB LA SOCIALITZACIÓ DE L’INFANT DINS DEL GRUP.

ELS ALUMNES GAUDEIXEN MOLT D’AQUESTS MOMENTS, US DEIXEM AMB UN PETIT VÍDEO, ESPEREM QUE US AGRADI!!!!

BÚSTIA DELS MISSATGES POSITIUS

LA SETMANA PASSADA LA CLASSE DELS TRITONS VAM CREAR LA BÚSTIA DELS MISSATGES POSITIUS.

AQUESTA CAIXA LA TENIM SEMPRE DISPONIBLE A LA CLASSE I AL COSTAT HI HA UNES CARTES PER TAL QUE ELS INFANTS PUGUIN ESCRIURE’S MISSATGES ENTRE ELLS, L’ÚNICA CONSIGNA ÉS QUE ELS MISSATGES HAN DE SER POSITIUS! LA BÚSTIA L’OBRIM UN COP A LA SETMANA, ELS DIVENDRES A LA TARDA.

SUPOSA UN ESFORÇ PER PART DELS ALUMNES, JA QUE, PRIMER HEM D’ESCRIURE EL NOSTRE NOM I EL NOM DE LA PERSONA A QUI VA DIRIGIT, SEGUIDAMENT, A DARRERE LI PODEM ESCRIURE EL MISSATGE I/O FER UN DIBUIX. PODEM FER COM A MÀXIM DUES CARTES A LA SETMANA I NO ÉS OBLIGATORI, LES FEM EN ESTONETES QUE TENIM LLIURES ( QUAN ACABEM UNA FEINETA, DESPRÉS D’ESMORZAR…) EL MOTIU PRINCIPAL ÉS FOMENTAR L’ESCRIPTURA I DE RETRUC LA COHESIÓ DE GRUP. LA VERITAT ÉS QUE ESTAN MOLT ENGRESCATS I JA TENEN GANES QUE SIGUI DIVENDRES PER OBRIR LA BÚSTIA!

US DEIXEM AMB UNS VÍDEOS, ESPEREM QUE US AGRADIN!!!

FIGURES GEOMÈTRIQUES AMB VOLUM

A LA CLASSE DELS TRITONS, AQUESTES DARRERES SETMANES, HEM DESCOBERT LA GEOMETRIA AMB VOLUM: ESFERES, CILINDRES, PRISMES, CUBS I PIRÀMIDES. HEM FET UNA RECERCA PER L’ESCOLA D’AQUESTES FIGURES I ENS HEM ADONAT QUE N’HI HA MOLTES AL PATI, AL PASSADÍS, A L’AULA… EL NOSTRE VOLTANT ÉS PLE DE FORMES GEOMÈTRIQUES QUE SI NO ENS FIXEM PASSEN DESAPERCEBUDES. ARA, ELS TRITONS JA LES SABEM RECONÈIXER!

A MÉS, HEM POGUT MANIPULAR-LES PER CONÈIXER COM ESTAN CONSTRUÏDES, SABER SI RODEN O NO, QUANTES CARES TENEN, COM ÉS LA SEVA BASE…TAMBÉ HEM FET UNA CLASSIFICACIÓ D’OBJECTES QUE UTILITZEM A CASA: CAPSES DE MEDICAMENTS, ROTLLOS DE PAPER DE CUINA, ENVASOS DE LA LLET, IOGURTS…

ELS TRITONS HEM APRÈS MOLTÍSSIM I HO HEM FET DE MANERA LÚDICA I SIGNIFICATIVA. HO VOLEU VEURE?

US DEIXEM UN PETIT VÍDEO, ESPEREM QUE EL GAUDIU!!

ANIVERSARI LUCAS

AVUI EN LUCAS HA FET 6 ANYS! HA ESTAT MOLT CONTENT DE PODER-HO CELEBRAR AMB ELS SEUS COMPANYS/ES DE CLASSE, HA PORTAT UN PASTÍS PER ESMORZAR I COM QUE NO HEM POGUT BUFAR LES ESPELMES, HEM FET FOCS D’ARTIFICI, HEM CANTAT LA CANÇÓ D’ANIVERSARI FELIÇ, HEM PREPARAT LA CORONA I HEM ESCRIT UN DIPLOMA PERSONALITZAT AMB TOTES LES PARAULES BONIQUES QUE LI VOLÍEM DIR.

MOLTES FELICITATS LUCAS! ELS/LES TRITONS T’ESTIMEM MOLT!!

ANIVERSARI GALA

AHIR LA GALA VA FER 6 ANYS!!! AVUI HA ESTAT MOLT CONTENTA DE PODER-HO CELEBRAR AMB ELS SEUS COMPANYS/ES DE CLASSE, HA PORTAT UN PASTÍS PER ESMORZAR I COM QUE NO HEM POGUT BUFAR LES ESPELMES, HEM FET FOCS D’ARTIFICI, HEM CANTAT LA CANÇÓ D’ANIVERSARI FELIÇ, HEM PREPARAT LA CORONA I HEM ESCRIT UN DIPLOMA PERSONALITZAT AMB TOTES LES PARAULES BONIQUES QUE LI VOLÍEM DIR.

MOLTES FELICITATS GALA! ELS/LES TRITONS T’ESTIMEM MOLT!!