POWER POINT DE LA REUNIÓ D’INICI DE CURS

Famílies a continuació us presentem el power point de la reunió d’inici de curs, on podreu visualitzar tota la informació que us vam donar, qualsevol dubte o aclariment que necessiteu, ja sabeu que podeu enviar-ho via Dinantia.

Moltes gràcies!!!!

POWER POINT DE LA REUNIÓ D’INICI DE CURS

Moltes gràcies!!!!

PRIMERS DIES D’ESCOLA!

Els nens i nenes de P5 estem molt contents i contentes de tornar a l’escola i iniciar un curs ben especial i diferent. Després de tant de temps sense poder veure’ns ens hem retrobat amb molta il·lusió.

Amb la nova situació els Conills i Esquirols s’han convertit en Salamandres, Granotes i Tritons i hem tingut l’oportunitat de conèixer nous companys i companyes.

A continuació podeu veure un recull de les diferents activitats que hem fet durant aquestes primeres setmanes.

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL BLOC DELS TRITONS….

QUE COMENCI L’ESPECTACLE!!!!!!

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari