Festa de Nadal a la classe de Les sargantanes

Us volem compartir, encara que ja faci uns dies, les fotos que vam fer el darrer dia del 1r trimestre. Ens ho vam passar d’alló més bé ballant i cantant, menjant neules i torrons i, sobretot, obrint els nostres regals de l’amic invisible.

Sortida al Museu Blau de Barcelona.

La classe de les Sargantanes vam anar d’excursió al Museu de Ciències Naturals de Barcelona, també conegut com a Museu Blau.

En arribar vam estar fent de científics en una activitat sobre Biodiversitat. Ens van dividir en grups i vam estar investigant sobre diferents temes relacionats amb la biodiversitat en una illa. Ens va agradar molt, perquè vam fer hipòtesi, vam investigar (amb uns materials molt científics!) i vam explicar als nostres companys les conclusions a les que havíem arribat.

Després d’esmorzar vam fer una volta per l’exposició de “Micos. Una història de primats, que ens va encantar.

Finalment vam fer una volta ràpida per la resta del museu. Volem tornar aviat!

Mesures Covid a l’escola.

Aquí us deixem el vídeo que vam fer perquè veieu com ho fem a l’escola per seguir les normes de seguretat contra el Covid.

Castanyes, màscares i molta festa!

Divendres passat vam celebrar la castanyada i el Halloween a l’escola. Va ser un dia ple d’activitats de tot tipus, totes relacionades amb la festa que celebràvem.

Ens ho vam passar genial!

Una manualitat molt animal…

Aquestes setmanes a plàstica hem fet la manualitat de l’animal de la nostra classe. Les aprofitarem per decorar els passadissos de l’escola!

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!