Planetari bombolla

La classe dels Cocodrils hem gaudit del Planetari bombolla de Cel Obert, un espai astronòmic amb el qual hem pogut donar per acabat el nostre projecte de La NASA i la cursa a l’espai. Ha estat una experiència d’allò més interessant, ja que ens ha fet reflexionar, des d’un vessant científic, com és o com podria ser la vida fora del nostre Sistema Solar.

Visita al Museu d’Història de Catalunya

Els nens i nenes de 5è hem anat d’excursió al Museu d’Història de Catalunya, on hem pogut ampliar els nostres coneixements sobre la Prehistòria i l’Edat Antiga d’una manera lúdica i vivencial. Ha estat una experiència genial, i ens hem quedat amb ganes de saber molt més sobre el nostre passat!

Observem la superfície del Sol!

Els astrònoms Ramon Naves i Montse Campàs visiten als Cocodrils i ho fan amb un telescopi molt especial. L’instrument astronòmic ens permet reconèixer aquelles parts de l’astre amb menys temperatura, les quals es diferencien gràcies a la seva tonalitat més fosca. És tot un descobriment. Gràcies, Montse i Ramon!

Ens visita una científica

Els nens i les nenes de la classe dels Cocodrils hem tingut la sort de rebre una visita d’allò més especial: la Bea és una científica que col·labora en el projecte M.E.L.I.S.S.A. (acrònim de Sistema Alternatiu de Suport Micro ecològic per a la Vida) i que ens ha vingut a explicar de quina manera es podria oferir recursos vitals als astronautes que viatgin en un futur a Mart. Hem après coses molt interessants!

Ball de Carnaval

Últim dia de trimestre!

Els cocodrils acabem el primer trimestre amb molts jocs, activitats i sorpreses!

El dia a dia en la classe dels Cocodrils

Els nens i nenes de la classe dels Cocodrils volem compartir amb vosaltres una mica d’allò que fem cada dia a l’escola.

No parem quiets!

Sortida al Museu Blau

smart

Aquest mes els nens i nenes de la classe dels Cocodrils hem anat d’excursió al Museu de Ciències Naturals de Barcelona. Hem fet un taller d’investigació, hem après moltes coses interessants i ens ho hem passat d’allò més bé!

Castanyes, màscares i molta festa!

Divendres passat vam celebrar la castanyada i el Halloween a l’escola. Va ser un dia ple d’activitats de tot tipus, totes relacionades amb la festa que celebràvem.

Ens ho vam passar genial!

Publicat dins de General | 2 comentaris

Castanyada rapera

Aquestes darreres setmanes els cocodrils hem inventat el nostre rap sobre la castanyada. Aquest és el resultat!

Publicat dins de General | 1 comentari