Art a la classe dels Cocodrils

Us deixem un recull d’imatges d’una de les activitats de plàstica que hem fet a l’escola.

MUSEU DEL CÀNTIR D’ARGENTONA

Us deixem un recull d’imatges i vídeos de la nostra visita al Museu del Càntir d’Argentona.

JOCS FLORALS 2022

En motiu de la celebració de la diada de Sant Jordi, els i les alumnes de l’escola preparen cada any un poema pels Jocs Florals. Aquest any la temàtica dels poemes ha estat el CINEMA.

A continuació us deixem les produccions fetes per la classe dels Cocodrils, entre elles trobareu el poema que va rebre el tercer premi en la nostra categoria… ENHORABONA NOA!

Receptes saludables

Els Cocodrils estem elaborant un recull de receptes d’esmorzars i berenars saludables, aprofitant que al llarg de les últimes setmanes hem treballat diferents aspectes sobre l’alimentació.

Us deixem els vídeos de les nostres receptes, només cal que cliqueu el següent enllaç:

Iniciem l’Apadrinament Lector!

Hola a tothom!

Us deixem l’enllaç del vídeo on podreu veure un recull d’imatges i vídeos de les primeres sessions de l’Apadrinament Lector que hem iniciat amb la classe de les Granotes de P5. Les dues primeres trobades han estat molt enriquidores, ja tenim ganes de la propera!

Esperem que us agradi.

BALL DE BASTONS

Les Serps i els Cocodrils de cinquè li hem regalat a la Carnestoltina un ball de bastons:

CARNAVAL 2022

Us deixem imatges de l’arribada de la Carnestoltina, de les nostres màscares i dels pijames. Gaudiu-les!

DIJOUS LLARDER

Aquest curs  els Cocodrils i les Serps hem fet un recorregut per algunes de les fonts d’Argentona. Us deixem algunes imatges del dia:

Consell d’Infants de Mataró

Aquest any tenim la sort que la nostra companya Ivet forma part del Consell d’Infants de Mataró, l’espai de participació que dona veu a la infància i valora la seva opinió i mirada sobre molts aspectes de la ciutat.

Al llarg de les sessions, una cada mes, els consellers i conselleres participen en diferents activitats i dinàmiques que aborden la temàtica escollida aquest any: les desigualtats de gènere, així com la no discriminació, la inclusió social i la diversitat funcional.

Agraïm molt la tasca dels nostres consellers i conselleres.

Us mostrem una imatge de la sessió que s’ha dut a terme aquest mes de febrer, juntament amb la seva acta corresponent.

sessio-3-consell-infants-febrer-2022

DENIP a la nostra escola

Aquest any vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) participant en la cursa solidària que organitza “Save the Children”. Amb la cursa “Kilòmetres de solidaritat” i d’altres activitats que vam fer durant diverses sessions, la classe dels Cocodrils vam poder aportar el nostre granet de sorra en aquesta causa tan especial.

Us deixem unes imatges de la nostra cursa: