EL MILLOR ANIVERSARI DE L’ÀLEX

Projecte de Cinema de Petits Grans Creadors dels alumnes de 4tB de l’Escola Àngela Bransuela (Curs 2015-16)

OBRA DE TEATRE FRANKENSTEIN, CICLE SUPERIOR

Teatre de l’escola Valldemia, Mataró
Obra “Frankenstein”
Divendres, 22 de gener

Frankenstein on PhotoPeach

CARNESTOLTES 4

CARNESTOLTES 4 on PhotoPeach

CARNAVAL 3

CARNESTOLTES 3 on PhotoPeach

CARNESTOLTES 2

CARNESTOLTES 2 on PhotoPeach

CARNESTOLTES I LA RUA 1

CARNESTOLTES on PhotoPeach

ELECTRIFICATS!

Durant el primer trimestre, els alumnes de 6è hem treballat l’ENERGIA de moltes maneres diferents i tenint en compte diversos punts de vista.

Una de les activitats, que servia alhora d’avaluació, va ser la creació d’un circuit elèctric en grup, i la posterior exposició mitjançant un “museu de l’aprenentatge”. Cada grup mostrava la seva maqueta i l’explicava. Els companys, finalment, anaven aprenent i avaluant la tasca realitzada.

ELECTRIFICATS on PhotoPeach

També, amb l’ajuda de Mataró Sostenible, vam realitzar el Taller d’energies renovables, construint amb material reciclat vàries propostes que funcionaven amb energies netes (solar, eòlica, tèrmica,fotovoltàica, …). No deixis de veure les fotos!

TALLER ENERGIES RENOVABLES on PhotoPeach

ENERGIA,CIRCUIT,RENOVALBE,ELECTRICITAT…I MOLTES COSES MÉS

BON NADAL!!!

Els i les alumnes de 6è A i 6è B us volem felicitar les festes d’una forma molt original.

BON NADAL I PRÒSPER ANY NOU 2016!!!

UNA VISITA MOLT ESPECIAL

Divendres de la setmana passada ens va visitar en Kim, un nen que fa segon en una escola de Barcelona. L’any passat en Manel Morral, ninotaire que col·labora amb nosaltres a l’àrea de plàstica, ens va demanar si el podíem ajudar a escriure un llibre de contes per en Kim. Al nen, que estava molt malalt, li agraden molt els contes i en Manel, que és amic seu, n’hi volia regalar un de molt especial. I així ho van fer els nens i nenes de l’escola, van redactar uns contes molt bonics i els van decorar amb fantàstics dibuixos. En Kim, quan va rebre aquest regal, no entenia perquè uns nens que no el coneixien li havien dedicat el seu esforç. Aquesta curiositat el va dur a voler conèixer-los. I així ho va fer. Divnedres, acompanyat pels seus pares i en Manel, ens va venir a dir que ja estava curat i ens va agrair aquest llibre de contes tan esplèndid. En Kim va portar per a cada nen i nena una bosseta de llaminadures i anava donant-los les gràcies per tota l’energia que els contes li havien transmès. Va ser una agradable sorpresa i vam passar una estona molt entranyable al seu costat.

Una gran sorpresa on PhotoPeach

Publicat dins de CINQUÈ, COLÒNIES 6è, General, SISÈ | 1 comentari

CÀPSULA DEL TEMPS

ENCARA ENS ESTEM CONEIXENT…
LA DINÀMICA DE LA “CÀPSULA DEL TEMPS” ENS VA SERVIR PER FER UNA APROXIMACIÓ A COM ENS VEIEM I QUÈ ESPEREM D’AQUEST CURS.
DESPRÉS DE LA TASCA MÉS PLÀSTICA I D’AUTOCONEIXEMENT, VAM FER UNA PRESENTACIÓ ORAL I UNA EXPOSICIÓ CONJUNTA.

CÀPSULA DEL TEMPS on PhotoPeach