Expressió oral + teatre

Seguim practicant aspectes teatrals amb aspectes de llengua.
En aquest cas hem aprofitat que a català treballem els textos descriptius, concretament la descripció d’objectes, per dur-ho a terme oralment i interpretativament.

Anteriorment, havíem interpretat i expressat un poema d’en Josep Carner. Ara volíem llegir les descripcions que estem treballant a expressió escrita. Com que encara no hem arribat a temps, hem agafat un model de text descriptiu que ja teníem fet. La tasca era llegir-la mentre interpretàvem un sentiment.

Per donar una pista, el que ens estan expressant els dos companys podríem dir que és:

*Quan algú no dorm massa, què li passa?
*Quan anem a un lloc desconegut i a més a més és molt fosc, què ens passa?

Amb aquestes dues pistes esperem que endevineu el que ens volen transmetre.

Gaudiu de l’audició!

Si pregunteu als nens que us diguin un dels aspectes més importants de parlar en públic contestaran: la vocalització!

A la lectura d’una descripció hem afegit una dificultat més. Vocalitzar mentre tenim un objecte que ens impedeix llegir bé: un llapis.
Paciència a l’hora d’escoltar l’audio, perquè ha costat molt. Però, aquesta és la gràcia!

Aquest article ha estat publicat en EXPRESSIÓ ORAL, TERCER. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *