EL RACÓ DE LA FRASE

Us volem informar que dins dels racons de treball de l’aula estem fent el racó de la frase.

Uns dies abans, a la rotllana, l’Ana ens va presentar els racons que faríem i un d’ells és el de la frase. Ho fem entre 3 nens i nenes a la pissarra digital .

La primera activitat és d’una frase: “El lleó camina” si “cliquem” per damunt de la frase la podem escoltar. A sota tenim les paraules (també les podem escoltar) i les hem d’ordenar correctament fins confegir la frase.

La segona activitat ja no tenim la frase model i seguint els mateixos passos, hem de confegir la frase.

A la tercera activitat fem el mateix amb la frase “El nen corre”.

La última activitat es fa amb les dues frases. Les escoltem “clicant” al damunt i hem d’escriure les paraules on correspongui.

Com que l’Ana ens ha explicat com ho hem de fer, intentem fer-ho sols ajudant-nos entre nosaltres i  l’Ana de tant en tant, mira el que fem i ens diu si ens surt bé.

Ens agrada molt!!

la frase