CIRCULARES 2020/21

Aquí os dejamos el link a las circulares del curso 2020/21.

Os recordamos que las familias que tengan más de un hijo, han de rellenar la inscripción de nuevo para renovarla con los datos a  partir del segundo hijo , de esa manera lo tendremos actualizado en nuestra base de datos.

Cualquier duda no dudéis en poneros en contacto con nosotros.

ampa@escolapovill.net

Para temas de tesorería:

ampapovilltesoreria@gmail.com

Gracias.

FORMULARIO NUEVOS SOCIOS Y ACTUALIZACIÓN DE DATOS 2020/21

CIRCULAR MASCARILLAS

AMPA

El seu objectiu principal és representar els pares i les mares dels alumnes i promoure la participació de les famílies, canalitzant les inquietuds o iniciatives dels pares i mares relacionades amb l’escola.

La col·laboració amb l’equip docent a nivell pedagògic és una de les tasques més importants de l’Ampa de l’Escola Povill. Aquesta també organitza xerrades de formació i forma part amb representació pròpia al Consell Escolar.

Els càrrecs de l’AMPA s’escullen per democràcia, segons un sistema de votacions o consens entre els voluntaris.

Per a què serveix?

• És el principal interlocutor que tenen els mestres i els equips directius per a tractar els temes que afecten a tot el col·lectiu de famílies.
  • Permet als pares i a les mares reflexionar i opinar sobre el funcionament quotidià de l’escola i sobre temes educatius d’abast més general.
  • Promou les activitats de formació de pares, tant des del vessant cultural com de l’específic de responsabilització en l’educació familiar.
  • Administra i gestiona els recursos que aporten els associats a l’AMPA.
  • Participa en la presa de decisions i en el govern del col·legi mitjançant un representant al Consell Escolar del centre.
  • Facilitar la col·laboració del centre en els àmbits social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.

CORREO ELECTRÓNICO DEL AMPA

Esta es la nueva dirección de correo electrónico del AMPA de la Escuela Povill.

ampa@escolapovill.net

Para temas relacionados con tesorería (cuotas, pagos…) podéis escribir a la siguiente dirección:

ampapovilltesoreria@gmail.com

Responderemos a todas vuestras consultas, comentarios, consejos, problemas, etc,,,

Escola Povill