Assemblea ordinària inici de curs 2015-2016

Benvolgudes famílies,

Us informem que demà dimecres 25 de novembre a les 16:45 h tindrà lloc l’Assemblea ordinària de l’AMPA Vinyes Verdes.

Sempre és molt important la màxima assistència, però aquest cop ho és encara més ja que es tractaren dos temes molt importants per l’Escola: el projecte de remodelació del pati i el projecte BUFA! que vol promoure l’accés a la música per tots els nens i nenes, a través de la creació d’una banda de vent.

És per això que demanem l’assistència de totes les famílies de l’Escola, siguin o no siguin sòcies de l’AMPA, ja que són temes que ens afecten a totes les famílies i cal que ens impliquem.

A més els nens i nenes de les famílies que participin gaudiran d’un monitoratge especial, ja que guarniran la entrada de l’Escola amb motius nadalencs.

Animeu-vos a participar, la vostra veu i el vostre vot són molt importants!!!

Una abraçada