Hola a tots i totes!
Un, dos, tres, … peixos puc veure des del submarí.
Us adjunto un nou recurs per treballar la NUMERACIÓ! (cliqueu a la imatge per anar directament a la web) Compteu els peixos que veieu des de la finestra del submarí i practiqueu la numeració.
Si feu un clic al botó de comprovar podeu veure si ho heu fet bé. Si voleu seguir jugant, heu de clicar a nova activitat. Vigileu que alguns peixos s’amaguen!
Aquest és un recurs extret de la web: http://www.genmagic.net/educa/mod/resource/view.php?inpopup=true&id=35
Desitjo que gaudiu comptant!
Raquel

