P5: Recull i crea gràfics de dades interessants.

Amb una de les eines que ens ofereix l’Office 365 de l’escola, FORMS podem crear enquestes que ens permetin recollir dades d’interès general que vulguem comunicar o esbrinar què pensen els companys i companyes de l’ambient sobre un tema concret. 

Recorda que un cop tinguis fet el formulari l’has de passar al llistat de correus de companyes i companys del Clic@ (es crearà cada dilluns).

Si encara vols anar més enllà, crea un Excel amb les dades obtingudes al qüestionari que puguem mostrar als companys i companyes. L’aplicació que ofereix l’Office és una eina excel·lent que ens permet crear taules de dades i gràfics de diferents estils. 

Primer t’animo a respondre el formulari que he creat d’exemple per veure els diferents estils de pregunta que podem crear i ja de pas farem un estudi de la pràctica d’esport de l’alumnat de la Comunitat de Grans fora de l’escola.

Un cop finalitzat, ha d’aparèixer la següent imatge: