UN INICI DE CURS ESPECIAL !

Avui hem parlat del començament del curs. Tots hem quedat d’acord que és especial per moltes raons: ubicació nova de l’escola,  companys nous,  companys de l’aula que no han tornat dels seus països,  tots i totes ens quedem a dinar a l’escola, nous professors, ens falta Internet a l’aula, tenim  llibres i material en capses, i moltes altres coses que fan que ens costi una mica seguir el ritme que portàvem el curs anterior però hi ha una notícia que ens ha esborronat i ens ha posat molt tristos.

crespo-negre.jpg El dia 7 de setembre, el nostre ex-alumne de sisè i company Daniel Felipe  Sanchez de Colombia  ha perdut el seu germà desprès d’una llarga malaltia.

Des d’aquí rep el nostre condol  i una forta abraçada per a tu i la teva familia. Volem copiar les paraules que ell ens ha enviat al nostre bloc recordant el seu germà:

COMO UNA LLAMA ENCENDIDA TU VIDA NOS ALUMBRA,Y HOY , EN EL DE TU PARTIDA TU LLAMA VIVA QUEDA EXTINGUIDA , Y EL SOL Y LA LUNA SE OSCURECIA .DE NUESTRO LADO TE HAS ALEJADO A UN MUNDO NUEVO ,EN OTRO CONFIN,Y AUNQUE ESTÃS LEJOS DE NUESTRO LADO , SOLO UN CONSUELO NOS HA QUEDADO:QUE AL FIN YA GOZAS DE PAZ SIN FIN!        Dani