XIP XAP… A LA PISCINA!! Publicat el 10 octubre 2011 per GEMMA RIBAS VILARO 1 AQUEST ANY ELS NENS I NENES DE PRIMER HAN COMENÇAT LA PISCINA!! MIREU QUE BÉ QUE HO FAN, SÓN UNS ARTISTES!!