Taller d’informàtica, 4t grup

MAS SAIOL MOIÀ

VAM ANAR DE COLÒNIES A LA CASA MAS SAIOL DE MOIÀ.

VAM ANAR AMB AUTOBÚS FINS A LA CASA. DESPRÉS VAM ESMORZAR, VAM JUGAR, VAM FER JOCS DE NIT I VAM VEURE UN RATPENAT I VAM ANAR A DORMIR.

ENS VAM DESPERTAR I VAM CANTAR. VAM ESMORZAR MAGDALENES, PA AMB NOCILLA I SUCS.

VA VENIR LA TRUDIS I EL SEU AVI. L’AVI ENS VA FER MOLTA GRÀCIA. ENS VAN DIR QUE BUSQUÉSSIM UN TRESOR.

JORDI I MAGÍ

LES COLÒNIES

ELS NENS I NENES DE P5, 1r i 2n HEM ANAT DE COLÒNIES.ENS HEM QUEDAT UN DIA A DORMIR A LA CASA DE COLÒNIES.HEM JUGAT MOLT AL PATI I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ.VAM FER UN RELLOTGE SOLAR .VAM FER UN JOC DE NIT. HAVÍEM DE BUSCAR PIRÀMIDES PEL PATI.VAM AGAFAR UN LOT I LES VAM ANAR A BUSCAR.

VA SER MOLT DIVERTIT.

ABRIL I PAULA

CASA DE COLÒNIES MAS SAIOL DE MOIÀ

LES COLÒNIES DE L’ESCOLA HAN SIGUT MOLT DIVERTIDES.

ENS VA AGRADAR MOLT TENIR TEMPS LLIURE PER JUGAR. TAMBÉ EL JOC DE LES BOLES VA SER MOLT DIVERTIT. EL MONITOR LLANÇAVA LA BOLA DES DE DALT I ELS NENS I NENES L’HAVÍEM DE PESCAR AMB UN BARRET.

QUAN VAM ANAR A DORMIR, A LA NIT, ENS VAM PASSAR UNA ESTONA XERRANT.

EULÀLIA I SANTI

EL BIBLIOBÚS

UN DIVENDRES A LA TARDA TOTS ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA JACINT VERDAGUER VAM ANAR AL TEATRE . HI HAVIA UN NOI I UNA NOIA QUE ENS VAN EXPLICAR CONTES. EL QUE ENS VA AGRADAR MÉS VA SER QUAN ES VAN TIRAR LA NATA A LA CARA.

ABRIL I EULÀLIA

LA NOGUERA A LA PRIMAVERA

VAM ANAR A LA NOGUERA I VAM VEURE QUE ARA TENIA FRUITS. EREN PETITS I DE COLOR VERD. ELS FRUITS EREN RODONETS. LA NOGUERA TENIA MOLTES FULLES I DE COLOR VERD CLAR PERQUÈ EREN NOVES.

VAM SENTIR UN OCELL I EN UN ARBRE VAM VEURE UN OCELL.

MAGÍ I PAULA

Aquest article ha estat publicat en curs 2018-2019, General, tallers. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.