Protegit: SORTIDA FINAL DE CURS

El contingut està protegit amb contrasenya. Per veure’l, introduïu la contrasenya a continuació:

Publicat dins de General | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

Protegit: Colònies Empúries

Protegit: SORTIDA AL POBLE ESPANYOL

Protegit: MAQUETES DELS TONIS 2024

Protegit: EL PROJECTE DE LA CÈL·LULA

Protegit: MAQUETES DEL PROJECTE D’ESPANYA

Protegit: VISITA A LA CASA MUSEU VERDAGUER

ENTREVISTA AL MILLOR XOCOLATER DEL MÓN

El passat dijous dia 23 de març els i les alumnes de 5è vam rebre la visita d’en Lluc Crusellas, guanyador del títol de millor mestre xocolater del món al concurs internacional World Chocolate Masters. Vam aprofitar per fer-li una entrevista i aquesta sortirà publicada al suplement del 9 Nou, el 9+ PETIT.

Feu clic a la foto per veure les imatges

FEM BOTIFARRES!

En motiu del dijous llarder els i les alumnes de cicle mitjà i cicle superior hem fet botifarres! Gràcies a en Jordi (Carnisser del poble) per fer-ho possible.

Podeu veure les fotos aquí.

ENTERRO DE LA SARDINA

Els i les alumnes de cicle superior de l’escola hem anat a despedir l’estimada Sardina juntament amb les persones que formen part de l’Espai Activat del poble. Ho hem fet com  a acte de cloenda de la celebració del carnaval. Com era d’esperar, ha estat una celebració molt emotiva i hem pogut acomiadar-la com es mereix. Tot i la tristesa que ens ha acompanyat,  ho hem pogut gaudir i disfrutar.

Pots veure les fotos aquí.