FEBRER

EL DIA 1 DE FEBRER VÀREM ANAR A L’ÀREA BÀSICA, AL DENTISTA, PER FER-NOS LA REVISIÓ DE LES DENTS. ENS VA DIR QUE ENS LES HEM DE CUIDAR MOLT.

EL DIA 12 VÀREM ANAR AL TEATRE A VEURE UN ESPECTACLE QUE VA FER EL SENYOR RECICLATGE. ENTRE ALTRES COSES VA FER MÀGIA.

EL DIA 18 ENS VA VISITAR L’ECOESTACIÓ. ERA AL PATI DE L’ESCOLA. VAM FER DIFERENTS JOCS PER ANAR APRENENT COM ENS CAL FER LA TRIA DE LES DEIXALLES.

EL DILLUNS 25 VA ARRIBAR EL REI CARNESTOLTES, VAM LLEGIR EL PREGÓ I ELS DESITJOS. TOTA LA SETMANA HI VA HAVER GRESCA.

EL DIJOUS LLARDER TOTA L’ESCOLA VÀREM ANAR A DINAR A LA SERRA. VA ANAR MOLT BÉ!

EL DIVENDRES 29 VAN FER EL JUDICI I LA CREMA DEL REI CARNESTOLTES. DESPRÉS BALLAR I BERENAR.

NENES I NENS DE PRIMER