GENER

EL PESSEBRE

EL DIA 14 DE DESEMBRE ELS NENS DE SEGON VAN FICAR MOLSA, ESCORÇA I SORRA. ELS NENS I NENES DE PRIMER VAM FICAR LES FIGURES: ELS GALLS, ELS REIS, ELS PASTORS I EL JESÚS.

AINA I AINHOA

VACANCES DE NADAL

EL DIA 22 DE DESEMBRE VAN COMENÇAR LES FESTES DE NADAL I EL DIA 5 DE GENER VAN PASSAR ELS REIS. EL DIA 8 VAM TORNAR A L’ESCOLA.

VANESSA I MARC

MOLTS MALALTS

EL DIA 14 DE GENER, A LA CLASSE DE PRIMER FALTAVEN 11 NENS I NENES PERQUÈ ESTAVEN MALALTS.

ÀLEX I MARIA

DIBUIX DELS TONIS

VAM FER UN DIBUIX DELS TONIS PER PARTICIPAR EN EL CONCURS DE DIBUIX. TOTS EREN MOLT BONICS!

ASLAM I EULÀLIA

LA NOGUERA A L’HIVERN

EL DIA 18 DE GENER VAM ANAR A VEURE LA NOGUERA. ESTAVA SENSE FULLES. LES BRANQUES EREN PRIMES. PEL CAMÍ VAM VEURE UNA CABANA.

SARA I PAULA

LA NEVADA

EL DIA 23 VA NEVAR AL MATÍ. ERA DIMECRES. QUAN VAM ANAR A EDUCACIÓ FÍSICA VAM APUNTAR ELS NOMS I QUAN VAM TORNAR ENCARA HI EREN. A L’HORA DEL PATI VAM JUGAR AMB LA NEU PERÒ NO N’HI HAVIA PROU PER FER UN NINOT DE NEU.

ABRIL I ORIOL

EL DIA 23 DE GENER VA NEVAR. ÉREM A LA CLASSE I VAM VEURE COM NEVAVA. VAM ANAR A EDUCACIÓ FÍSICA I VAM ESCRIURE ELS NOMS A LA NEU.

ADAM I JAN

PASSANT DELS TONIS

LA CARROSSA DE SANT ANTONI ERA MOLT MACA I PORTAVA UN PORQUET. VAM VEURE UN PONI QUE CORRIA MOLT. VAM VEURE UN CAVALL QUE S’AIXECAVA. VAM VEURE UN CAVALL QUE CRIDAVA.

JORDI I SANTI

VAM VEURE MOLTES CARROSSES I CAVALLS. VAM VEURE MOLTS PONIS. VAM VEURE MOLTS CAVALLS DECORATS QUE FEIEN UNA BONA RUA.

ASMA I MAGÍ

SIMULACRE D’INCENDIS

EL DIA 30 DE GENER VA SONAR LA SIRENA, NO VAM TENIR TEMPS DE POSAR-NOS LA JAQUETA I VAM ANAR A LA PISTA. TOTA L’ESCOLA A FORA LA PISTA. DESPRÉS VAM ANAR A LA CLASSE, VAM PARLAR UNA MICA, VAM DIR QUE HAVIA SIGUT MOLT GUAI I SI UN DIA TENÍEM UN INCENDI HAVÍEM DE FER AIXÒ: TANCAR LES FINESTRES, APAGAR ELS LLUMS I SORTIR.

CRISTINA I ELSA

EL DIMECRES DIA 30 ESTÀVEM TAN TRANQUILS A LA CLASSE I DE COP VA SONAR LA SIRENA, TOTS VAM FER FILA, VAM APAGAR ELS LLUMS, VAM SORTIR A FORA AMB FILA, VAM ARRIBAR A LA PISTA. DESPRÉS VAM TORNAR A LA CLASSE.

ÈRIC I NÚRIA

Aquest article ha estat publicat en curs 2018-2019, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.