La setmana passada, de dilluns a dimecres, els alumnes de sisè curs de l’escola Alfons I de Puigcerdà vàrem gaudir de tres dies de meravellosa convivència en terres tarragonines.

A banda de les visites als museus de la ciutat, de les passejades realitzades envoltats dels antics edificis romans, dels aprenentatges realizats amb els castellers de la Colla Jove, del bany matinal al mar, el que més va destacar va ser la gran germanor i amistat que hi va haver al llarg de tots els dies entre tots nosaltres. Va ser una gran experiència i una manera inolvidable de tacar la nostra estància a l’escola que ens ha vist fer-nos grans: l’Escola Alfons I de Puigcerdà.

A més a més, el darrer dia vam aprofitar per a fer la tradicional visita a Port Aventura que tradicionalment el nostre centre realitza amb els alumnes de sisè al final de curs.

Bé, en aquest video tenim una petita mostra del que van ser aquells dies. Esperem que en guadiu tant com nosaltres ho vam poder fer.