Avui a la classe de P-4 hem vist uns contes molt bonics .El protagonista era un conillet que ens anava mostrant les seves emocions. Tots hem passat una bona estona imitant aquests sentiments. Què us sembla a vosaltres? Podeu fer comentaris.
Les emocions
Leave a reply