Les emocions

Avui a la classe de P-4 hem vist uns contes molt bonics .El protagonista era un conillet que ens anava mostrant les seves emocions. Tots hem passat una bona estona imitant aquests sentiments. Què us sembla a vosaltres? Podeu fer comentaris.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *