Al meu Poble i a tu com a Persona.-
Com una pedra topa l’aigua tranquil.la de la Bassa Nova
Tres ones s’expandeixen a l’infinit amb sentiments d’esperança
De trobar un sentit a la vida com la bombeta de l’Aleixar.
Avui 29-12-12 en aquestes lletres i fets vull convertir el meu Poble en un pessebre!
Val més pel 3B: més Bé i més Bo és decidir si ho fas sense Barreres mentals
Sempre és millor fer alguna cosa, equivocar-se oi no tenir èxit que no fer res com qualsevol bombeta, que quan es fon acabava a la brossa
El meu poble amb les 12 tribus d’Israel(1)
Tindrà cadascuna el decàleg de Moisès (2) que al final descobreixes que tot és un manament la resta són iguals, estima al teu Déu i als demés com a tu mateix/a
El teu Déu sigui cristià com Teresa de Calcuta , jueu, musulmà …..o el bon cor de la humanitat com Gandhi i Nelson Mandela.
Trobis també el teu projecte dins dels projectes vivents com els projectes de les persones soles, de les famílies, de les entitats i dels llocs de treball(3) de tot el nostre Poble
Sense oblidar el dels ideals com el Pessebre, la Crifolla i el de l’Art i de la Literatura, així també el dels grans projectes del Poble: el Casal i la Santa Fímbria
On la Trinitat res hauria estat sense la marca de la M, Maria
On Raimon Panikkar escrigué que la Trinitat està en totes les religions i en els bons cors de tota la Humanitat, un bon monument tenim al poble de l’amor universal, dels infants, dels homes i de les dones de bona voluntat.
Al meu Poble, Catalunya
Suma cooperativa de persones i de projectes
En conseqüència amb els objectius de les Nacions Unides
En el Desenvolupament del Mil·lenni.
Hauria estat egoista i no conseqüent amb els meus principis
Presentar sol el 003B+ADN a la UNESCO
I penso que invitar a tothom és més que un gest
Es sentir en el meu cor el fet de compartir
I que sols ho aconseguirem tots junts fer més fort el nostre país.
O al menys que les persones decideixin davant del Dilema(4)
A igual com va fer Paulo Freire, és una llavor de generar esperança en el nostre país
On l’educació és el creixement cap a l’autodeterminació sana i responsable de totes les persones i de totes les edats i aprendre a cooperar és el nostre gran repte per a la nostra supervivència.
Al meu Poble, Terra i Món
Suma cooperativa de Nacions
On l’esperança és possible si el Món també té futur
Seriem egoistes només pensar sols amb nosaltres.
A tu el meu/la meva lector/a
I avui t’escric aquest poema del caos i des de la crisi
I al final tu lector/a ets si vols el meu llapis que escrius en la teva ment la pau
Per a què tu mateix/a el corregeixis, el reelaboris i facis d’aquest poema de caos, un nou sentit, segons el teu ordre mental i la teva llei profunda de l’amor del teu cor, com la bombeta de l’Aleixar.
I et sentis persona cridada a fer quelcom més cada dia i sentis en la vida de cada dia que avui també és el Dia de Mandela.
Comentaris als punts:
(1) Són els 12 punts de trobada del poble (botigues, bars….) , que en realitat en són més
(2) Sense oblidar les persones en atur (3) És el foli del dia 23-12-12 i de la Bombeta de l’Aleixar. (4) Dilema és venir a París o signar la teva presència moral o bé no fer res.
Prosa poètica del Caos, aliment per a construir la pau en les nostres ments.
“””Dissaballà)))… , capítol 01 L’Aleixar