Posa’m un suc

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AApvfuAZoes[/youtube]

Aquesta setmana treballarem la cançó “Posa’m un suc” del grup Macedònia.

Aquí teniu el seu videoclip. A veure si us agrada!!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Posa’m un suc

  1. mariàngels pagès diu:

    M’agrada molt el bloc! Felicitats per la iniciativa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *