[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AApvfuAZoes[/youtube]
Aquesta setmana treballarem la cançó “Posa’m un suc” del grup Macedònia.
Aquí teniu el seu videoclip. A veure si us agrada!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AApvfuAZoes[/youtube]
Aquesta setmana treballarem la cançó “Posa’m un suc” del grup Macedònia.
Aquí teniu el seu videoclip. A veure si us agrada!!
M’agrada molt el bloc! Felicitats per la iniciativa.