Arxiu diari: 7 novembre 2011

Posa’m un suc

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AApvfuAZoes[/youtube] Aquesta setmana treballarem la cançó “Posa’m un suc” del grup Macedònia. Aquí teniu el seu videoclip. A veure si us agrada!!

Publicat dins de General | 1 comentari

LA TARDOR

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vDzC9eHOQ7o[/youtube] Un vídeo amb imatges de la tardor perquè us familiaritzeu amb les fruites típiques d’aquesta època.

Publicat dins de General | Deixa un comentari