VOLTEM PEL MÓN

Aquest any els alumnes de l’aula d’acollida participem a un projecte que interrelaciona totes les aules d’acollida de Catalunya. És el projecte: VOLTEM PEL MÓN.

A partir de la interpretació de textos audiovisuals i escrits de diferents tipologies textuals, els alumnes fan activitats col·laboratives de comprensió, de construcció de textos, de recerca i elaboració d’informació i de coneixement de l’entorn. Després es poden veure els treballs que han presentat totes les altres aules d’acollida.

De moment hem fet la primera etapa on els alumnes s’havien de presentar i ara acabem la 2a: Fem d’homes i dones del temps!!

Esperem que aquesta sigui una experiència mot enriquidora per a tots!!!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *