Arxiu mensual: febrer de 2012

El meu millor amic

El Rabie és un amic meu. Fa un any que esta a Catalunya, fa quart D’ESO a Sant Elm. Les coses que li agrada són: futbol, piscina i moltes coses mes. És un dels meus millors amics, en el Marroc … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

3a etapa de Voltem pel món

Treballem amb la cançó “Tens un amic”. A partir d’aquí treballem el text, el missatge que transmet la cançó i el vídeo, el vocabulari, la tipologia textual,… [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UEk_uEJh9fs[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6kBM9yZJexg&feature=related[/youtube]

Publicat dins de General | Deixa un comentari

2a etapa de Voltem pel món

Hem hagut d’elaborar un còmic a partir d’un còmic d’en Massagran. Aquí en teniu els resultats! masa_1 masa_2 masa_3  

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Hem treballat els oficis

Aquest últim mes hem estat treballant els diferents oficis. Aquesta és una petita mostra del resultat.

Publicat dins de General | Deixa un comentari