BONS DESITJOS PER A TOTHOM

Els alumnes de l’Aula d’Acollida i de Suport han fet uns cal·ligrames carregats de bons desitjos. Han treballat amb la seva llengua materna, però han afegit la traducció del seu desig. Llegiu-los amb atenció a ajudeu a fer-los realitat.

4 thoughts on “BONS DESITJOS PER A TOTHOM

1. Maria Morcillo

Eiii! M’han agradat moooolt aquests cal·ligrames amb desitjos… molt “xulos”!

2. Cristina Casellas Pujadas

Són molt bonics aquestes cal.ligrames, m’agraden molt i molt … us felicito !

3. Marta Brugue Mandico

Amb els cal.ligrames també ha estat una idea genial sobretot pels nens nouvinguts que poden expressar els seus sentiments amb la llengua materna, ja que tots sabem que han d’aprendre el català, però es important que puguin obrir-se lliurement amb les seves arrels i no s’hagin d’amagar del seu país, al contrari nosaltres també aprenen moltes coses d’ells i que realment son molt interessants. A la meva aula tinc alumnes de diferents païsssos i abans de les Festes Nadalenques vem fer un treball de Festes i Tradicions, realment va ser fascisnant ja que van sortir diferents maneres de celebrar el Cap d’Any o el Nadal. Cadascú va posar el seu granet d’idees i imaginació i mestres un parlava i explicava coses del seu país la resta escoltaven bocabadats. Tots vem aprendre molt de tots.

4. Marta Brugue Mandico

Els cal.ligrames son una activitat interessant per fer, ja que a més d’escriure seguin un ordre personal cal millorar la lletra i saber seguir una linea per tal d’arribar a un lloc en concret. Jo a l’aula els practico i resulten molt interessants ja que els mateixos alumnes tenen una gran imaginació i et sorprenen dels resultats obtinguts. Els alumnes de LIC també disfruten i a vegades ho poden fer amb la seva llengua i això els permet sentir-se bé.