POEMES DEL MÓN

A l'escola vam fer una setmana cultural on el tema era la poesia. Hi havia grups de nens i nenes barrejats de P-3 fins a 6è, i fèiem diferents tallers. A dos dels tallers es varen treballar poemes dels disset països que hi ha a l'escola. Mares i nens i nenes d'aquests disset països van gravar els poemes. Aquests països són: Alemanya, Argentina, Bolívia, Colòmbia, Cuba, Equador, Filipines, França, Itàlia, Marroc, Mèxic, Perú, Regne Unit, República Dominicana, Uruguai i Xile.

Achraf Ahmittach, Mafu Labhi, Sebastian Rincon

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.cat/ceipdoctorarruga/poemes_mon.rm" width="352" height="288"/]

2 thoughts on “POEMES DEL MÓN

1. Sàlvia

Que xulo està aquest video! Em pareix una experiència molt interessant! M’agradaria penjar-lo al blog de Poesia Infantil i Juvenil i anar difonen la vostra experiència, que ben segur pot portar-se endavant en altres col·les. Podrieu enviar-me el vídeo per correu ( bibliodolores@gmail.com ). Tot citant el col·le i un enllaç al vostre blog, per supost.

Un aplaudiment (cibernaútic) als xavals, pares i profes i gràcies per compartir l’experiència amb tots nosaltres.
    Besadetes.
    Sàlvia