L’AIGUA ES VIDA NO CAL MALGASTARLA PERQUE ENS PERJUDICA
PAREM I GAUDIM DE L’AIGUA I VIDA QUE TINDREM
SI TOTA LA GENT ESTALVIES TENDRIEM UN PAIS DE AIGUA I VIDA !!!
VOLEU AIGUA ? D’ONCS ESTALVIEU
NINGU NO VOL UN PLANETA SEC
NO ES UN GRAN ESFORÇ A MES HO FAS PER TU I PER ELS DEMES
ESTALVIA AIGUA!!!