RECONEIXEMENT “JOVES I MÉS” DE 4t ESO.

RECONEIXEMENT ” JOVES I MÉS 2017″.

L’Ajuntament d’Olot ha acollit aquest dissabte 3 de juny l’acte de reconeixement als guanyadors del Premi “JOVES I MÉS 2017”. Els 10 alumnes de 4t ESO han signat en el Llibre Jove d’Honor de la Ciutat i han rebut el diploma que els acredita com a guanyadors i que els permetrà gaudir, aquest mes d’agost, d’una estada de cinc dies a l’equipament d’educació ambiental i científica, MónNatura Pirineus.

El reconeixement té com a objectiu afavorir i reconèixer l’esforç personal dels/les alumnes en l’àmbit escolar , valorar l’esperit emprenedor, la coherencia i el compromís amb la ciutat.

Els dos alumnes de la nostra escola que han rebut el premi han estat L’Anna Garnatxe i Corbalan i en David Pujol i Morera. Moltes felicitats!

210752.jpg_crop GRUP JOVES - copia

AAA

unnamed (1)

unnamed

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.