Gran èxit de la 4a edició de la cursa solidària!

Un any més, i ja en van quatre, els alumnes de 3er d’ESO de l’Escola Cor de Maria d’Olot van organitzar la Cursa Solidària per la Marató de TV3. Pràcticament 200 persones es van calçar les bambes en una matinal marcada pel fred i el bon ambient.

Unes 200 persones van oblidar-se del fred i van posar el seu granet de sorra en la Cursa Solidària que organitzen els alumnes de 3r d’ESO de l’escola olotina Cor de Maria. Ho han fet organitzant-se en quatre comissions: Logística, Recorregut, Promoció i Premsa. Aquesta és la 4a edició d’una cursa que entrega tots els diners recaptats al projecte de la Marató de TV3, que enguany està dedicat a les malalties infeccioses. Una cursa que compta amb dos recorreguts. El primer competitiu i participatiu, té 8 quilòmetres i comença per l’escola, passar per la Moixina, el Volcà Sant Francesc i torna a l’escola. També està el recorregut de 250 metres pels més menuts. Cada participant pagava una entrada de 8 euros que incloïa la participació a la cursa, entrar al sorteig de productes dels patrocinadors i obsequis. En total es van recaptar, aproximadament, més de 1400 euros.

Us compartim un enllaç de la notícia que va fer Olot Televisió.

Més de 1000 euros recaptats a la 4a Cursa Solidària que organitzen els alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Cor de Maria d’Olot

Moltes felicitats a tothom!

Recorregut IV Cursa solidària

Roda de premsa

Aquesta setmana vam presentar la IV edició de la cursa en una roda de premsa, a la qual estaven convocats tots els mitjans locals.

Informació IV Cursa solidària

Les diferents comissions de la cursa

Seguint les orientacions d’en David Darné (organitzador de la Romànic Extrem), els nois i noies de 3r d’ESO ja han començat a treballar per comissions per organitzar la cursa. Cada comissió (Logística, Recorregut, Premsa, Promoció i Avituallament) té unes tasques específiques i molt ben definides. El treball en equip és importantíssim per aconseguir un bon resultat!

20171017_161211-COLLAGE

Visita d’en David Darné

David Darné
10 d’octubre de 2017
Visita d’en David Darné a l’alumnat de 3r d’ESO, per orientar-los en l’organització de la cursa solidària.
En David Darné és un dels organitzadors de la Romànic Extrem (Vall de Bianya) i té una àmplia experiència en aquest àmbit. La seva xerrada va fer incís en el treball en equip amb diferents comissions (logística, recorregut, avituallament, promoció, premsa…), que l’alumnat ja està posant en pràctica.
Des d’aquí volem agrair en David molt sincerament, per haver compartit els seus coneixements amb nosaltres!

BENVINGUTS AL NOU CURS!

Benvinguts al nou curs 2017/2018!!

Ja hem començat a posar fil a l’agulla per aquest nou curs ple de reptes i il·lusions! I un dels grans projectes de 3r d’ESO és l’organització de la Cursa solidària pro Marató de TV3, que enguany celebra la quarta edició. De moment, us deixem un vídeo publicat per elgarrotxi.cat per començar a escalfar motors. Bon curs a tothom!

Alícia Bolibar i Gemma Espuña

ENS ANEM PREPARANT PER LA CURSA

El dimarts 27 de setembre vam tenir l’honor de que l’Òscar Cabana vingués a la nostra escola a fer-nos una xarrada informativa. En aquesta ens va parlar sobre la premsa, els mitjans de comunicació i es va especialitzar en explicar-nos com funciona La Comarca, on ell és el que dirigeix. També ens va dir consells per tal de millorar la cursa passada i poder aconseguir un nombre superior de participants.

Va ser una  xerrada molt entretinguda on tots vam poder aprendre molt. Moltes gràcies!

Sandra Moreno i Mònica Oliveras

dav

ENS VISITA DAVID DARNÉ

Aquest dimarts dia 20 de setembre David Darné ha realitzat una xerrada informativa per ajudar-nos als alumnes de 3r d’ESO en la nostra cursa solidària que es portarà a terme el pròxim 3 de desembre. Es tracta d’un dels organitzadors principals de la cursa Romànic Extrem, realitzada a la Vall de Bianya. Ha vingut per resoldre alguns dubtes sobre l’organització, l’avituallament, la promoció i l’itinerari de la cursa. Els alumnes hem agraït molt la xerrada ja que volem millorar la participació dels anys anteriors i si és possible recaptar més diners per una causa solidària, en aquest cas, la Marató de TV3.

Així mateix, ha col·laborat amb material per avituallament i per sortejar el dia de la cursa. Moltes gràcies!

Sara Canseco i Júlia Guix

IMG-20160926-WA0006

IMG-20160926-WA0004 (1)

II Cursa solidària pro Marató de TV3

Èxit a la II Cursa Solidària pro Marató de TV3, organitzada per l’alumnat de 3r d’ESO. Felicitats!

Video:

II Cursa Solidària