Les diferents comissions de la cursa

Seguint les orientacions d’en David Darné (organitzador de la Romànic Extrem), els nois i noies de 3r d’ESO ja han començat a treballar per comissions per organitzar la cursa. Cada comissió (Logística, Recorregut, Premsa, Promoció i Avituallament) té unes tasques específiques i molt ben definides. El treball en equip és importantíssim per aconseguir un bon resultat!

20171017_161211-COLLAGE

Visita d’en David Darné

David Darné
10 d’octubre de 2017
Visita d’en David Darné a l’alumnat de 3r d’ESO, per orientar-los en l’organització de la cursa solidària.
En David Darné és un dels organitzadors de la Romànic Extrem (Vall de Bianya) i té una àmplia experiència en aquest àmbit. La seva xerrada va fer incís en el treball en equip amb diferents comissions (logística, recorregut, avituallament, promoció, premsa…), que l’alumnat ja està posant en pràctica.
Des d’aquí volem agrair en David molt sincerament, per haver compartit els seus coneixements amb nosaltres!

BENVINGUTS AL NOU CURS!

Benvinguts al nou curs 2017/2018!!

Ja hem començat a posar fil a l’agulla per aquest nou curs ple de reptes i il·lusions! I un dels grans projectes de 3r d’ESO és l’organització de la Cursa solidària pro Marató de TV3, que enguany celebra la quarta edició. De moment, us deixem un vídeo publicat per elgarrotxi.cat per començar a escalfar motors. Bon curs a tothom!

Alícia Bolibar i Gemma Espuña

ENS ANEM PREPARANT PER LA CURSA

El dimarts 27 de setembre vam tenir l’honor de que l’Òscar Cabana vingués a la nostra escola a fer-nos una xarrada informativa. En aquesta ens va parlar sobre la premsa, els mitjans de comunicació i es va especialitzar en explicar-nos com funciona La Comarca, on ell és el que dirigeix. També ens va dir consells per tal de millorar la cursa passada i poder aconseguir un nombre superior de participants.

Va ser una  xerrada molt entretinguda on tots vam poder aprendre molt. Moltes gràcies!

Sandra Moreno i Mònica Oliveras

dav

ENS VISITA DAVID DARNÉ

Aquest dimarts dia 20 de setembre David Darné ha realitzat una xerrada informativa per ajudar-nos als alumnes de 3r d’ESO en la nostra cursa solidària que es portarà a terme el pròxim 3 de desembre. Es tracta d’un dels organitzadors principals de la cursa Romànic Extrem, realitzada a la Vall de Bianya. Ha vingut per resoldre alguns dubtes sobre l’organització, l’avituallament, la promoció i l’itinerari de la cursa. Els alumnes hem agraït molt la xerrada ja que volem millorar la participació dels anys anteriors i si és possible recaptar més diners per una causa solidària, en aquest cas, la Marató de TV3.

Així mateix, ha col·laborat amb material per avituallament i per sortejar el dia de la cursa. Moltes gràcies!

Sara Canseco i Júlia Guix

IMG-20160926-WA0006

IMG-20160926-WA0004 (1)

II Cursa solidària pro Marató de TV3

Èxit a la II Cursa Solidària pro Marató de TV3, organitzada per l’alumnat de 3r d’ESO. Felicitats!

Video:

II Cursa Solidària

David Darné visita 3r d’ESO

Avui dijous 1 de novembre ens ha visitat en David Darné, organitzador de la Romànic Extrem de la Vall de Bianya. Ens ha explicat els passos que cal seguir per organitzar una cursa popular, quins elements són necessaris, com promocionar-la etc. La seva xerrada ha sigut molt útil, ja que els alumnes de 3r d’ESO estem organitzant la Cursa Solidària Pro-Marató de TV3, que tindrà lloc el proper 12 de desembre. Esperem que ens acompanyeu aquest dia! Moltes gràcies David Darné!

Lisbeth Gómez i Valentina Trujillo

IMG-20151001-WA0002

CURSA SOLIDÀRIA NADALENCA PRO MARATÓ DE TV3

El passat dissabte 13 de desembre els alumnes de tercer d’ESO en el marc del projecte d’emprenedoria van organitzar una cursa solidària nadalenca pro Marató de TV3, amb l’objectiu d’aconseguir el màxim de diners possibles per a aquesta causa.

L’esdeveniment va tenir lloc a partir de les 10 del matí. La cursa es va dividir en tres recorreguts o categories.

En primer lloc, hi va haver la competitiva, d’aproximadament tres quilòmetres, oberta a tothom i senyalitzada de color vermell, amb més d’una vintena de participants.

En segon lloc, va tenir lloc la cursa participativa, també oberta a tothom, senyalitzada de color verd, d’un quilòmetre i mig que es va poder realitzar caminant tranquil·lament. Va tenir molt d’èxit ja que més de setanta persones van aportar el seu granet de sorra.

I en darrer lloc, es va dur a terme la cursa de caganius, creada per la diversió i la participació esportiva del més petits (fins a 5 anys) i senyalitzada de color blau. També hi van participar més de vint nens i nenes.

Tota la matinal va estar amenitzada pel grup de timbalers Trenkavaquetes i per dues gegantesses creades per dos alumnes de l’escola. Tot plegat va donar un aire festiu i alegre a la jornada.

Una vegada acabades les curses, es van lliurar els diplomes dels tres primers de cada cursa i un obsequi de l’empresa Tipicat pel primer. Així mateix, es van donar obsequis pels corredors més petits.

Tot aquest esdeveniment ha estat possible gràcies a la col·laboració de les següents empreses i entitats:

–          El Consell Esportiu de la Garrotxa

–          Empresa Sant Aniol

–          Forn de Pa Joan Costa

–          Òptica Fluvià

–          Néctar

–          Trenkavaquetes

–          Tipicat

I de tots els nens i nenes, pares i mares, i tots familiars i amics que han participat en les curses. Moltes gràcies per tot, us esperem l’any vinent!