11 de novembre es festa de sant Martí

El 11 de novembre era festa de sant Martí,per això va ser festa del cole i de tot Torrelles de Llobregat. 😆

I per la tarda hi va haver una missa a la parròquia,audició de sardanes a la plaça de l’església,cinema infantil amb la pel·lícula Monstres contra al·lienigenes”. 😳

Aquest cap de setmana tenim:passejada amb carro,xocolatada popular,córrer bous i final men el correfoc!!! 😈 👿

ESTEM CUIDANT L’ESCOLA

El projecte d’escola,cuidem el pati,els objectes de l’escola i reguem l’hort.Ha jardí  fem:recollim papers del terra,reguem les plantes,trèiem les males herbes, netegem  les bicicletes i  les  casetes i  tapem els clots. L’hort  fem:reguem  els vegetals,plantem  les  hortalisses,arrenquem  males herbes i quan ja estan madurs ja els podem arrencar.La biblioteca fem:folrem els llibres,etiquetem llibres i posem els segells.

Ha plogut, i ve el dia de la castenyada

Ahir va ploure molt, les mares i els pares, no van poder entrar per on sempre entren i van entrar per un passadís que hi ha a dintre de l’escola.

A la sortida les mares o els pares, amb els cotxes tenien que anar a poc a poc per no tindre un accident. 😕

Totes les mares i els pares amb els nens tenien que anar amb paraigües.

Peró avui, al reves, a fet molt de sol.

D’aquí poc vindrà el dia de la castanyada i per fi podrem menjar castanyes i panellets. 😛

Aquell mateix dia per la nit també se celebra halloween i ens podrem disfressar i alguns nens podran anar a les cases i pot ser els i donen caramels. :mrgreen:

castanyera

Coses que passan

El Cesc ens posa mols controls de mates, de català, de medi i de angles. També ens posen dictats i son molt fàcils.

Un altre cosa es que a quart no hi han vingut nens nous, però, a primer, a P-3, a P-4 i creiem que a P-5 si.

Les obres van avançant, però van lents, continuen igual.

A l’escola que estan construint anirà tot primària hi haurà un gimnàs super gran, també un despatx nou per a l’Angela i també un pati grandiós.

A musica cantem la canso dels pets i es “Bon dia” i també ens ensenyen la cançó de “boig per tu”.

3242575sau

pets_bon-dia_20080731111332

L’ESCOLA NOVA!!!

Hola, som els de quart de l’escola de Torrelles de Llobregat i l’escola es diu Can coll. Al gener, ens canviarem d’aula a la que ens estan construint. 😆

Aquest any tenim un professor nou que es diu Cesc , es molt bo , però , en ocasions ens posa controls. 😐

Som els de 4t. 😛