Hola, som els de quart de l’escola de Torrelles de Llobregat i l’escola es diu Can coll. Al gener, ens canviarem d’aula a la que ens estan construint. 馃槅
Aquest any tenim un professor nou que es diu Cesc , es molt bo , per貌 , en ocasions ens posa controls. 馃槓
Som els de 4t. 馃槢