Author Archives: a8061622

ANEM AL L’AUDITORI

El dilluns 17 de maig del 2010 els de 4t vam anar al l’auditori de Barcelona. Hi vam cantar 14 cançons . La historia de la cantata va passar de veritat i anava d’una família que es va trasllada a Veneçuela. I allà van cantar 800 nens i nenes, i 1000 pares,mares…etc . Hi havien 8 musics i un era de Torrelles de Llobregat. Les cançons van durar 1 hora i ens van fer repetir una de les 14 cançons,ens ho vam passar molt bé.Vam començar a la tarda amb un assaig general i una mica mes tard vam començar a cantar davant dels pares i mares…etc


veure la informacio

Aprenem els senyals de transit

Avui han vingut la policia local i ens a ensenyat els senyals de transit i ens a fet un circuit , hem fet voltes al circuit de la pista i el PAU i el PERE han fet de policia local durant 10 min . Uns quants nens han portat la bicicleta i el Pau ha portat la mes gran i ningú a volgut pujar. Amb el paper reciclat hem fet senyals de transit i hem aprés noves senyals de transit. 😎    agente PauEl Pere fent de policia i vigilant el transit

de Pau ,de Judit   i  de Pere

Sortida al Mercabarna!

El dia 28 d’abril vam anar al Mercabarna de Barcelona. Allá vem veure fruites, hortalisses i mes aliments, també vem probar menjars d’altres països com Xina, Argentina i altres mes països. Vam fer una caminada per el mercat i després vam jugar a un joc tots junts i consistia en que fèiem cadascú parelles i teníem una taula plena de aliments, la parella tenia que endevinar quin era el aliment que li posava a la boca i si li agradava be i si no, també. Després vam continuar visitant el mercat i vem anar a parar a veure com posaven les patates a les bosses i com eren tan amables ens van regalar una bossa a cadascú de 4t. Al cap d’una hora vam anar a dinar un menja boníssim pero avans de començar a menjar els monitos de alla ens van fer cantar una canço que deia:

Molt d’enciam,

Molt d’enciam,

Tomaquet,

Sevillanes i molt d’enciam…

Despres de cantar aquesta canço tan famosa vam començar a menjar el primer plat que era un plat d’amanida per cada taula, el segon plat era un entrepà de xoriço i per ultim vem menjar un “pinxito” de fruita que portava raïm, plàtan, taronja, poma amb llimona, kiwi i finalment pera amb llimona, la llimona de la pera i de la poma, era perque no es madurés per fora, pero per dintre tenia el meteix gust. Finalment ens vem anar amb les patates pero no ens olvidem de la bossa que ens van donar que a dintre portava: Un quadern d’activitats, enganxines amb forma de fruites, un paquet amb 3 tomàquets,1 col,1 taronja,1poma i 1 pepino. Finalment ens vem anar amb l’autocar molt carregats i quan vem arribar al col.legi vam anar al pati.

TENIM MATERIAL NOU!!!

En el col.legi ens han portat material nou per exemple: Pilotes de handbol per al pati, pilotes de futbol, de basquet. Tambe tenim la petanca, hoola-hops i per ultim gomes elàstiques.Dintre de l’escola han portat ordinadors nous amb auriculars, pissarres noves i algu mes…

Pere, Mario, Arnau, Marina i Adriana

El dia 3 de març van estrenar l’edifici nou del col·legi. L’escola te un pati nou molt gran i te una pista de 40 m. A la pista tenim un camp de futbol, una de handbol, dos de basquet, una de volei… 😎

A la planta baixa n’hi ha els lavabos, menjador, consergeria, biblioteca, direcció, cap d’estudis, secretaria, magatzem, gimnàs, vestidors PNO, vestidors nens/es. 😮

A la planta mitjana hi ha classe de 1r, 2n, 3r, 4t. També hi ha sala de professors, aula de musica, magatzem, tutoria, 1r ascensor, neteja, lavabos, aula arts, angles, religió, música i aula d’nformatica. 😛

Ha dintre del gimnàs hi ha un petit escenari hi un magatzem.

El 5 de març els pares van veure l’escola nova i el 8 qui volgués veure-la dons podia. 😉

Anem al hort

😎 Quines eines feu servir? resclet,aixedes,furadadors

Que es el que teniu plantat?faveres,pesuleres i alls .

Teniu molta feina?no poqueta

Quantes plantes heu plantat?17 faveres , 18 pesoleres. :mrgreen:

Acostuma a averi molta gent a l’hort? 10 nens/es, 2 de 1r ,2 de 2n, 2 de 3r i 4 de 4t.

pau ,Laura, Mario

03211

Hem anat ha veure la nova cuina del can coll.

Li hem fet unes preguntes i ens ha contestat:

Com et sents a la nova cuina? Perduda! 🙁

T ‘ ha costat acostumarte? no

On et senties millor a l’ altre cuina o a aquesta?L’ altre cuina era mes cuca 🙄

T’agrada aquesta feina? molt

Que es ho que mes t’agrada de la feina?Que quedi tot brillant :mrgreen:

gener1-019gener1-017gener1-022

Josep capel,Victor   Garcia  , Raul   Jurado

hem estudiat les mesures

 

A bans d´air vam comensar a estudiar les mesures.Al principi va ser una mica dificil.Pero despres va ser facil per que vam esta trevallano molt. i moltes ens van donar fitxes,je,je,je,je,je.   

Com pots treure 4 elefans de 1  cotxe  je, je ,je ,je

(obrin la porte)

les andivinalles

Hola som el Pere la Claudia i La Ariadna.

Quin ordinador te dos pantalles?

ningun

Quina Ciutat es la mes gran del Mon?

tokio

ns tenUn nen té 49 Llapisos i un atre 17 menys quaen en total?

32 llapisos tenen en total

Quin dia ve abans del Dilluns?

Diumenge

ENDEVINALLES

Pelut per fora pelut

per dins,alça la cama

i fica’l dins!!! 😀

(mitjó)

Que s’ha de fer abans

de treure un elefant

d’un cotxe? 😳

(obrir la porta)

Quin es l’animal que té els

peus al cap? :mrgreen:

(ningú)

En una peixera hi han cinc

peixos. Se n’ofega un.

Quants en queden? 😉

(no es pot ofegar)

Per què quan cau un

rellotge a terra s’atura? 🙄

(no pot caure mes avall)

Una senyora s’oblida a casa

seva el carnet de conduir. No

es va aturar a un pas a nivell

i no va fer cas a una senyal de

direcció prohibida.

Tot això ho va observar un

agent de circulació i no va fer res.

Per què? 😯

(perquè anava caminant)

A la senyora Maria li ha

caigut una arracada dins la

tassa de cafè. La tassa estava

plena, però l’arracada no s’ha

mullat. Com és? 😎

(perquè la tassa estava en pols de cafè)