El 11 de novembre era festa de sant Martí,per això va ser festa del cole i de tot Torrelles de Llobregat. 😆
I per la tarda hi va haver una missa a la parròquia,audició de sardanes a la plaça de l’església,cinema infantil amb la pel·lícula “Monstres contra al·lienigenes”. 😳
Aquest cap de setmana tenim:passejada amb carro,xocolatada popular,córrer bous i final men el correfoc!!! 😈 👿



