El Cesc ens posa mols controls de mates, de català, de medi i de angles. També ens posen dictats i son molt fàcils.
Un altre cosa es que a quart no hi han vingut nens nous, però, a primer, a P-3, a P-4 i creiem que a P-5 si.
Les obres van avançant, però van lents, continuen igual.
A l’escola que estan construint anirà tot primària hi haurà un gimnàs super gran, també un despatx nou per a l’Angela i també un pati grandiós.
A musica cantem la canso dels pets i es “Bon dia” i també ens ensenyen la cançó de “boig per tu”.

