Coses que passan

El Cesc ens posa mols controls de mates, de català, de medi i de angles. També ens posen dictats i son molt fàcils.

Un altre cosa es que a quart no hi han vingut nens nous, però, a primer, a P-3, a P-4 i creiem que a P-5 si.

Les obres van avançant, però van lents, continuen igual.

A l’escola que estan construint anirà tot primària hi haurà un gimnàs super gran, també un despatx nou per a l’Angela i també un pati grandiós.

A musica cantem la canso dels pets i es “Bon dia” i també ens ensenyen la cançó de “boig per tu”.

3242575sau

pets_bon-dia_20080731111332

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *