L’ESCOLA NOVA!!!

Hola, som els de quart de l’escola de Torrelles de Llobregat i l’escola es diu Can coll. Al gener, ens canviarem d’aula a la que ens estan construint. 馃槅

Aquest any tenim un professor nou que es diu Cesc , es molt bo , per貌 , en ocasions ens posa controls. 馃槓

Som els de 4t. 馃槢

Deixa un comentari

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿 Els camps necessaris estan marcats amb *