09.- Iniciativa privada.-

La iniciativa privada sigui de recursos o de suports solidaris sense finalitat lucrativa al sistema educatiu també se’ls invita a plantar el 3B com a pràctica cooperativa educativa sempre i quan es segueixin els criteris i els protocols del 3B per a la cohesió i la inclusió social.

Els requisits són:

1.- Col.laborar amb l’ensenyament públic i l’educació social i familiar de l’entorn.

2.- Garantir l’accès a persones vulnerables i de risc de marginació dins dels criteris d’agrupament del 3B.

3.- Respectar i fer respectar la convivència democràtica activa.

El 3B pot ser aplicat en sessions de reforç, de repàs, de suport educatiu personalitzat i en les tasques educatives de l’entorn per mitjà d’associacions i de les famílies.

El recurs i/o el suport que apliqui el 3B podrà fer distinció de la pràctica però ha de seguir les condicions de la llicència per a garantir la igualtat d’oportunitats i la qualitat de garantia de la cohesió i la inclusió social. Les llicències les atorgarà l’associació Ceradai.

Les persones i professionals que es dediquin a l’aplicació del 3B precisaran una formació, una preparació i una experiència en tasques cooperatives.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *