Arxiu de la categoria: General

PER ANAR PRACTICANT

Hola! Ja sé que esteu de vacances però he pensat que us podria deixar algunes activitats divertides per anar precticant aquests dies. Repassem l’ORTOGRAFIA: http://www.edu365.cat/primaria/muds/catala/ortografia_ci/index.htm Practiquem amb CENTENES, DESENES I UNITATS: http://www.learningbox.com/base10/BaseTen.htm MEMÒRIA: http://www.xtec.es/~smora/activitats/pallassos.swf EUROS: http://www.editorialteide.es/elearning/Primaria.asp?IdJuego=251&IdTipoJuego=8 SUMES DE TRES XIFRES: … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

HEM DONAT EL REGAL A LA CLASSE DEL TEATRE

Ahir vam anar a la classe del TEATRE a portar-los els regal que els hi haviem preparat durant aquests dies, un petit teatre de La Selva.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

EL NOSTRE AMIC INVISIBLE

Ahir al matí vam descobrir quina classe era la nostra amiga invisible! Van venir les nenes i nens de 1rB a portar-nos el regal que ens van preparar especialment per a la nostra classe. Ens van fer una campaneta per … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

AMIC INVISIBLE

Demà donarem el regal de l’amic invisible, en tenim moltes ganes! Hem estat molt enfeinats aquests últims dies. Hem posat moltes ganes en fer-lo i estem molt contents del resultat, però… encara no us el podem ensenyar. De moment us … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

JA HA ARRIBAT EL TIÓ!!

El tió ja és aquí! 😀 Podeu portar-li menjar perquè ha de cagar per totes les nenes i nens de l’escola.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ANIVERSARIS DE NOVEMBRE

En Joel i en Pau ja tenen 7 anys! Felicitats!

Publicat dins de Aniversaris, General | 2 comentaris

“La historia de ratita Rita”

Publicat dins de General, L'hora del conte | Deixa un comentari

AMIC INVISIBLE

Aquest any fem l’amic invisible entre totes les classes de l’escola. Ja sabem qui ens ha tocat. Hem tingut moltes idees, no les podem fer totes. Així que de moment hem començat a preparar-ne una. Estem molt enfeinats! 😀 Però, … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

JOCS DEL MÓN

Dijous al matí vam anar al Poliesportiu a fer una activitat d’Educació Física. Vam còrrer, jugar, cantar, ballar… ens ho vam passar molt i molt bé! Hem anat al poliesportiu a jugar a jocs del món. A la Venetia li … Continua llegint

Publicat dins de General | 1 comentari

VAN GOGH

Publicat dins de General | 1 comentari