juny 2026 dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg. « juny 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 -
Articles recents
Comentaris recents
Arxius
Categories
Meta
Blogroll
Arxiu de la categoria: General
PER ANAR PRACTICANT
Hola! Ja sé que esteu de vacances però he pensat que us podria deixar algunes activitats divertides per anar precticant aquests dies. Repassem l’ORTOGRAFIA: http://www.edu365.cat/primaria/muds/catala/ortografia_ci/index.htm Practiquem amb CENTENES, DESENES I UNITATS: http://www.learningbox.com/base10/BaseTen.htm MEMÒRIA: http://www.xtec.es/~smora/activitats/pallassos.swf EUROS: http://www.editorialteide.es/elearning/Primaria.asp?IdJuego=251&IdTipoJuego=8 SUMES DE TRES XIFRES: … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
HEM DONAT EL REGAL A LA CLASSE DEL TEATRE
Ahir vam anar a la classe del TEATRE a portar-los els regal que els hi haviem preparat durant aquests dies, un petit teatre de La Selva.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
EL NOSTRE AMIC INVISIBLE
Ahir al matí vam descobrir quina classe era la nostra amiga invisible! Van venir les nenes i nens de 1rB a portar-nos el regal que ens van preparar especialment per a la nostra classe. Ens van fer una campaneta per … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
AMIC INVISIBLE
Demà donarem el regal de l’amic invisible, en tenim moltes ganes! Hem estat molt enfeinats aquests últims dies. Hem posat moltes ganes en fer-lo i estem molt contents del resultat, però… encara no us el podem ensenyar. De moment us … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
JA HA ARRIBAT EL TIÓ!!
El tió ja és aquí! 😀 Podeu portar-li menjar perquè ha de cagar per totes les nenes i nens de l’escola.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
ANIVERSARIS DE NOVEMBRE
En Joel i en Pau ja tenen 7 anys! Felicitats!
Publicat dins de Aniversaris, General
2 comentaris
AMIC INVISIBLE
Aquest any fem l’amic invisible entre totes les classes de l’escola. Ja sabem qui ens ha tocat. Hem tingut moltes idees, no les podem fer totes. Així que de moment hem començat a preparar-ne una. Estem molt enfeinats! 😀 Però, … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
JOCS DEL MÓN
Dijous al matí vam anar al Poliesportiu a fer una activitat d’Educació Física. Vam còrrer, jugar, cantar, ballar… ens ho vam passar molt i molt bé! Hem anat al poliesportiu a jugar a jocs del món. A la Venetia li … Continua llegint
Publicat dins de General
1 comentari