juny 2026 dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg. « juny 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 -
Articles recents
Comentaris recents
Arxius
Categories
Meta
Blogroll
Arxiu de la categoria: General
TALLER D’ESCRIURE: “EL CÒMIC”
Ja hem acabat la primera ronda de tallers. Hem fet 5 sessions on hem après els principals elements dels còmics, i després d’haver-ne llegit i observat uns quants, hem pogut fer el nostre. En grups de 3 o 4 alumnes … Continua llegint
Publicat dins de General, Llengua
Deixa un comentari
LA ILHAM ENS HA EXPLICAT UN CONTE
L’Ilham ens va explicar el conte La Petita Guineu. Era un conte que no coneixiem i ens va agradar molt.
Publicat dins de General, L'hora del conte
1 comentari
MAQUETES DE LA SELVA
Aquests dies estem molt enfeinats dissenyant les nostres maquetes de la selva. Per grups haurem de construir una maqueta, tenint amb compte tot allò que hem aprés de La Selva. La setmana passada vam comançar a fer una pluja d’idees, … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
CARNAVAL 2012!
Aquí teniu les fotos de la setmana de Carnaval. Com ja sabeu l’escola anàvem de Jocs Olímpics i les nenes i nens de 2n erem esquiadors d’Snow. Ens ho hem passat molt bé preparant la disfressa. Primer vam fer un … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
LA VIGÍLIA DE SANT PAU: UN DIA ESPECIAL :)
El dimarts era la vigília de Sant Pau, la Festa Major d’hivern, i per això va ser un dia diferent dels altres. Les nenes i nens de Cicle Inicial vam fer tallers de Festa Major: –el taller de cabeçuts, on … Continua llegint
Publicat dins de General
1 comentari
EXCURSIÓ A SANT PAU
El passat divendres les nenes i nens de Cicle Inicial vam anar d’excursió a Sant Pau. Vam fer un dibuix de l’ermita i un cop a classe el vam pintar. Com que han quedat molt bé, hem fet una exposició … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
EL CÒMIC
Hem començat els tallers d’escriure. Els divendres barregem les dues classes de 2n i fem dos grups. Un grup amb la Imma treballem EL CONTE i un altre grup amb la Meritxell treballem EL CÒMIC.
Publicat dins de General, Llengua
Deixa un comentari
EN JOEY DE 2nA ENS HA ENSENYAT EL CONTE CHARLIE I LA FÀBRICA DE XOCOLATA
El divendres va venir en Joey a la nostra classe a ensenyar-nos la fàbrica que havia fet per explicar el conte. Ens va agradar moltíssim! També ens va repartir uns caramels.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
SORTIM A LA WEB DE LAJUNTAMENT DE SANT PERE DE RIBES
http://www.santperederibes.org/noticies/home_fitxa.jsp?lan=003¬iciaId=000000000000001068
Publicat dins de General
1 comentari
VISITA A L’AJUNTAMENT
Ahir vam anar a veure a l’alcalde que es deia Josep Antoni Blanco a l’ajuntament. Haviem anat al Saló de Plens. PAU Vam veure l’ajuntament i era molt bonic, hi havien moltes escales i vam veure els gegants. ONA Vam … Continua llegint
Publicat dins de General, Medi
1 comentari