Aquesta tarda hem fet un experiment a l’escola sobre les deixalles.
Ha vingut l’Anna, i ens ha explicat un conte d’uns científics que anaven a un abocador per saber què passava amb les deixalles que portaven els camions de les escombraries.
Ens ha proposat descobrir nosaltres mateixos què passa. Per grups hem posat terra en una ampolla de plàstic i a dins de cada una hi hem posat diferents deixalles (paper d’alumini, plàstic, una fulla d’enciam, pell de poma i pell de pastanaga).
D’aquí 15 dies l’Anna tornarà a la nostra classe per veure què ha passat amb les deixalles que hem enterrat…
-
Articles recents
Comentaris recents
Arxius
Categories
Meta
Blogroll
em enterat sinc deixalle com pell de poma i de pastanaga despres plastic
pape d´alumini i par final ansiam.
Hola Marixell he fet un comentari de la selva, perque no bens a la bibioteca?¿?¿?¿? 🙁 .
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Gracies Merixell per deixarme anar al espai blau (a les picines).
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Abdelhak i Nohaila.
PETONS DE NOSALTRES I DEL ADIL I LA SOFIA.
AAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUU